En journalist fra P1 Debat ringede forleden fordi hun skulle lave en debatudsendelse om kernefamiliens opløsning (vistnok), og Joan Ørting havde anbefalet hende at tage fat i mig pga. min bog. :-) Jeg blev så ikke udvalgt som en af de to debattører, men fik lov at komme med på en telefon (optaget i går) og udtale mig om mit eget valg af livsstil til de andres debat. Så jeg bliver altså nævnt som forfatteren af "Hvem er du utro" på P1, og det er sgu da meget cool.
Nåhja, hvis jeg skal prale lidt mere, så er jeg da også blevet citeret i Ekstra Bladet i sidste uge: Slip den indre julebuk løs (om utroskab ved julefrokosten), og min bog er lige blevet nævnt i Alt for Damerne, bliver nævnt i næste udgave af Tidens Kvinder, og der er en artikel på vej i Femina. Så jojo, jeg kan da ikke klage over mangel på omtale selv om man jo altid synes der kunne være meeeeeget mere.
Det er kanon og altid godt at opbygge en status som "ekspert" på sit felt og blive hevet ud af skabet i ny og næ! Har du kunnet se en sammenhæng mellem omtale og salg?
Hvor er det fedt at du får omtale af din bog og det er da kun fuldt fortjent. Det er skønt at nogle folk vælger at leve efter hjertet og ikke normerne.
Synes det var en rigtig spændende debat de havde på P1 og der er hvis heller ikke ingen tvivl om hvis synspunkter jeg er mest enig i og nej det er ikke Kristendemokratens :)