Hej med jer Så er det min tur til at søger gode råd, efter at jeg i meget lang tid blot har læst med på sidelinien.... Som overskriften lyder er jeg fylst med gode ideer, men ville ønske at jeg var lige så god til at realisere dem.... Jeg syr boligtekstiler til børn og har i længere tid solgt dem via min egen hjemmeside og trendsales. Nu er jeg blevet rigtig godt træt af at sy det samme og sammme, så jeg har besluttet at jeg vil prøve at få dem produceret herhjemme eller Polen, Jeg har fået priser hjem fra en systue i Polen. Er der en eller flere der kan fortælle eller råde mig til hvad det er jeg skal gøre...... Mine tanker gik på at pakke bilen med mine vareprøver og tage på tur til udvalgte butikker, selfølgelig med håbet om en ordre, eller 2. er dette realistisk eller hvordan skal jeg gribe det an, alle gode råd er velkommen..... for som i nok kan læse er jeg lidt i vildrede... Og hvordan tager man kontakt til evt. internet butikkerne??? Håber meget i kan hjælpe. Betina |
Hejsa
Kundebesøg er altid en god ide. Pak bilen og kør ud og besøg potentielle kunder. Vær opmærksom på at butikker typisk har bedst tid først på dagen.
Mange steder vil du opleve at du bliver afvist, her er det vigtigt at fortsætte med at klø på.
Mange steder vil du opleve at du bliver afvist, her er det vigtigt at fortsætte med at klø på.
Alle de virksomheder hvor jeg har arbejdet med salg, kan der de følgende 2-6 måneder direkte aflæses et øget salg i det område hvor der er besøgt nye som gamle kunder.
Held og lykke.