Tak for info, det lyder godt nok vildt. |
Hvad så er der nogen der har været på jagt ??
Kan sige der ligger en del vare i elevator skaten i Føtet randers ;-)
Mikkel
Tak for info, det lyder godt nok vildt. |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
Hvad så er der nogen der har været på jagt ?? Kan sige der ligger en del vare i elevator skaten i Føtet randers ;-) Mikkel |
Jeg vil anbefale jer at finde gamle varer i Coop´s supermarkeder da de som udgangspunkt giver belønning når der findes gamle varer og blive ved med at udnytte det med at finde gamle varer indtil at der stoppes helt med at give belønning fra Coop´s butikkers side. 365discount giver en Plade Chokolade når der findes gamle varer der og Super Brugsen giver også en Plade Chokolade når der findes gamle varer hos dem og Kvickly giver et Brødkort når der findes gamle varer der. Så det er bare med at udnytte at få tingene gratis indtil at der ikke længere gives belønning til de kunder der finder gamle varer. Der kan væe enkelte undtagelser i forhold til de butikker der giver belønning for at finde gamle varer men som udgangspunkt er det det som gives i deres butikker når der findes gamle varer der. Jeg vil anbefale jer at i finder gamle varer i disse butikker indtil at der stoppes helt med at give belønning for at finde gamle varer, så længe at der gives hratis ting for at finde gamle varer så er det bare med at udnytte det indtil at det ikke er en mulighed længere. Netoo er stoppet helt med at give en Pose Kaffe når der findes gamle varer da folk udnyttede det til at få Kaffen gratis og derfor synes jeg også at i skal gøre det samme Coop´s butikker, så de også stopper med at give belønning når der findes gamle varer. Jeg har selv været i et praktikforløb der hedder Klar Til Start for 12 år siden i Fakta i Værløse og der blev jeg ekspert i at finde en masse gamle varer på meget kort tid og nu bruger jeg hele min fritid på at finde gamle varer også i de supermarkeder hvor jeg ikke arbejder og tager hele Hovedstadsområdet rundt bare for at finde gamle varer uden at købe noget som helst. Det samme vil jeg anbefale jer at i gør, Coop´s supermarkeder skal udnyttes indtil at de stopper helt med at give belønning til deres kunder. Jeg har et pensionistkort så jeg kan tranportere mig gratis uden at det koster mig ekstra for at tage Bus og Tog og hvis i har et pensionistkort synes jeg også at i skal gøre det samme. Kvickly Allerød variere hvilken Slikbelønning der gives når der findes gamle varer da denne butik er en selvstændig Brugsforening men langt de fleste Kvickly butikker giver Brødkort men der kan være enekelte undtagelser i enkelte butikker. Så min anbefaling er Find gamle varer i så mange Coop butikker så muligt indtil at de ændre der politik med ikke at give noget ligesom Netto gjorde for næsten 10 år siden. Det samme skal gøre sig gældende i Coop´s butikker når de er blevet udnyttet af jer allesammen så læser dette indlæg. |