Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der online salg mellem jul og nytår?

Side 1 ud af 4 (39 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

December måned brager bare afsted og jeg har aldrig solgt så mange mobiltelefoner på MobilTjek, som jeg gør lige nu. Jeg startede først med mine mobilsider i januar i år, så jeg har ikke haft december salg før.

Jeg forestiller mig at salget vil gå i stå om en uges tid, når kunderne ikke længere kan få leveret mobilen inden juleaften. Men hvad med dagene mellem jul og nytår, vil der være online salg i de dage?

/Nicolaj

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:37

Jeg kan tilslutte mig og sige ja der er godt gang i salget her i December. Jeg har som du ved heller ikke haft en december før, men ja rigtig godt gang i salget :-)

Mikkel

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 21:40

Fedt for dig Nicolai Yes

Det er også mit første år, så ved ikke rigtig..  

gætter på det bliver stille - og efter nogle rigtig gode måneder tror jeg desværre alle skal på kur i Januar Crying

Mvh

Jesper

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:40

Sidste år havde vi de største salgsdage mellem Jul og Nytår. Hvorfor er uvist, men noget tyder på i år igen, at de sidste dage i December bliver store...

Så ja der er salg, men det afhænger nok meget af branche mm...

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:42

Jesper: jeg tror nu ikke salget falder i Januar, der kommer så meget udsalg at jeg vil tro folk også skal shoppen igennem der..

Måske jeg tager fejl

Mikkel

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:33

Nogen der ved om der findes noget statistik på nethandel generelt. Hvor meget stiger og falder salget først på måneden, sidst på måneden, på helligdage, når folk får børnepenge eller feriepenge osv. osv.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 1020
Fra  Payday A/S Skrevet kl. 00:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Må skynde mig at sige, at jeg absolut ikke kender til nethandel.

Men vi er jo en hel generation, der har ufattelig svært ved at købe tekniske julegave til teenagerne, og derfor giver pengegaver.

Disse pengegaver skal vel omsættes til noget af alt det I sælger - og mon ikke dagene mellem Jul & Nytår bliver brugt til det.

Det var bare en formodning.

Go' handel til jer alle.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:40

Espresso:

Må skynde mig at sige, at jeg absolut ikke kender til nethandel.

Men vi er jo en hel generation, der har ufattelig svært ved at købe tekniske julegave til teenagerne, og derfor giver pengegaver.

Disse pengegaver skal vel omsættes til noget af alt det I sælger - og mon ikke dagene mellem Jul & Nytår bliver brugt til det.

Tror os det har meget stor indflydelse, samt alle de gaver der bliver byttet/returneret. Det betyder penge, og ja de skal jo helst bruges før der gror mug på dem ;D

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:47

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 213
Skrevet kl. 00:49

Nu har jeg lavet marketingnettet i nogle år efter hånden, og ja - salget falder mellem jul og nytår. Man bare rolig, det stiger igen med det samme efter.

Side 1 ud af 4 (39 indlæg)