Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

bedøm min hjemmeside: Tapetrykkeriet

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 1. Mar 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg så lige siden igen for at se logoet/firmanavnet - det havde jeg slet ikke bemærket sidste gang -

- er godt nok også farveblind !  Men i min lidt søvnige tilstand læste jeg navnet som "tapet - rykkeriet"

nå et firma der rykker tapet af ! røg det gennem mig   :-) 

Måske kunne man have et lille mellem rum eller en bindestreg mellem "tape" og "trykkeriet"

bare et foreslag !   

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har et stort SEO-problem! Jeg har ikke kunne finde en effektiv blokering af din midlertidige side = duplicate content på din nuværende side (den gamle er også indexeret i google)

Kort sagt betyder det at google anser din hjemmeside som en kopi af den midlertidige side, da tekst og resten af indholdet er det samme.

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

emil: jeg tænkte også godt lidt på det, men jeg regnede med at hvis jeg sletter den midlertidige vil den anden før eller siden komme på? 

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden vil sikkert komme på, den vil nok bare være placeret i bunden af google.

Google havde sikkert aldrig opdaget den midlertidige side hvis du ikke havde linket til den herfra. Det bedste er nok ikke at slette det midlertidige site, men at beholde den med en permernent vidrestilling (301 redirect)

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har kigget på noget 301 redirect, men jeg kan ikke få det til at virke fordi jeg ikke har adgang til det midlertidige domæne, men det bare er en redirect til mit directory hos gigahost.

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Janus Lindau:

Jeg har kigget på noget 301 redirect, men jeg kan ikke få det til at virke fordi jeg ikke har adgang til det midlertidige domæne, men det bare er en redirect til mit directory hos gigahost.

 

Jeg ville virkelig prøve på at få adgang - eller i værste fald skrive dine tekster om på den ikke-midlertidig-side. Ellers kan du godt vinke farvel til gode placeringer!

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Problemet er at det er samme side den midlertidige og det rigtige domæne - da det er samme fysiske placering på serverne hos gigahost de leder hen til, men jeg har sagt gigahost på sagen

Fra Stouby, Vejle
Tilmeldt 19. Sep 09
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan virkelig godt lide din menu i midten. Mht. ordet Tapetrykkeriet - kan jeg godt genkende problemet med at dele ordet forkert - tapet-rykkeriet - måske en ide at skrive TapeTrykkeriet?

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 478
Fra  kornerupdesign Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja nemlig SmileSmileSmile

Jeg kan slet ikke lade være med at læse tapet rykkeriet HAHAHAHA... ej det er lidt sjovt undskyld!

:-) Dorthe

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har jeg prøvet at gøre en smule ved det på hjemmesiden ved at gøre det andet T stort også.
Hjælper det på forståelsen af at vi laver tape og ikke rykker i tapet? :)

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)