Ser designet ok ud? Jeg har det lidt ambivalent med logoet, om det ser for uprofessionelt ud, men jeg har svært ved at se hvor jeg skulle ligge det ind ellers i designet.
Det ser godt ud - ret originalt komponeret med menuen i midten - der kunne sagtens placeres et lille logo og kontaktoplysninger nederst i midter-menuen.
godt med billederne af produktionsmetoder osv klare pris-skemaer
Til trods for at designet er meget anno 1999, så virker det professionelt nok. Der er ikke så meget indhold, men det kan jo være det kommer. En ting der dog som det første bør blive rettet, er farven på jeres navn. Det står utrolig uklart med en sort skriftfarve oven på det brugte billede. Hvid som farve havde været mere logisk.
Sort på mørkegrund baggrund er meget svært at læse, hvis logoet er det i øverste venstre, hvor transparensen ligger indover noget blåt. Så jeg vil revurdere, hvis jeg var dig, måske en lysere transparans til de mørke bogstaver, hvis transparans
Husk også at få læst korrektur
Og hvorfor ikke have kontaktoplysningerne på forsiden, der er masser af plads
Indholdet skal helt sikkert pudses af, det er vi enige om :) Siden blev lavet igår nat imellem 1 og 6, så det kan godt tænkes øjnene var lidt for trætte til at stave efter nogle timers kodning.
Jeg har ændret lidt i banneret, så det fik en hvid baggrund i stedet for, så det er nemmere at se. Og har sat et andet billede ind på pris siden også fra produktionen. Vedrørende billeder af tapes er de på vej af tapes vi har lavet :)