Jeg er en pige på 21 år, som er igang med at uddanne mig som markedsføringsøkonom på Roskilde Erhvervsakademi. Fra den 18 januar og til slutningen af maj skal jeg skrive en afsluttende hovedopgave, som skal omhandle en problemstiling i den valgte virksomhed. Jeg kan tilbyde jer at i måske kan få et løst et problem eller i får ideer til udvikling. jeg tilbyder jer gratis arbejdskraft, til gengæld skal i udleverer nogle oplysninger om jeres virksomhed, der skal bruges i forhold til hovedopgaven. I forhold til jeres oplysninger vil der blive skrevet under på en fortroligheds erklæring, som både læren og censor skal underskrive.
Jeg er blevet undervist i fagene: International markedsføring Organisation/kommunikation/ledelse Logistik Erhvervsjura samt et valgfagene kaldet Eventpraksis og entreprenørship. Inden jeg startede med at studerer til markedsføringøkonom, blev jeg student i 2007 og tog derefter fagpakken HHX. håber i har lyst og overskud til at tage mod dette tilbud. Venlig hilsen Selina Larn |
prøv, at skrive til t@stenderup-krogage.dk