Nu ved jeg ikke med jer andre, men jeg tjekker ofte hjemmesiden der ligger bag en mail adresse. Og ligger der intet på adressen virker det utroværdig på en eller anden måde.. Så nej jeg ville hellere ikke tro der er et marked for disse email uden domænet.. Men sjov ide.
Mikkel - lige 8x8 er måske et godt eksempel - for det er jo en anden måde at brande sig på. En uafhængig branding. For telefonnummer kan stå selvstændigt. Det synes jeg ikke web og mail kan.
Ring 8x8, besøg os på www.leasy.dk eller skriv direkte på le@sy.dk - det virker bare forkert. :-)
Tror folk læser e-mail adresser på en anden måde. Jeg ville tænkte "hvad er sy.dk?"
Jeg giver min mail-adresse pr. telefon mange gange om dagen, og modtageren ville meget hurtigere kunne forstå eks. mail@lamper.dk før end jeg ville nå at formulere mig med l@mper.dk . I sidstnævnte ville jeg i 99% være nødsaget til at stave mig igennem adressen før han/hun forstod den, og så er ideen gået lidt af den, samtidig med at det er uprofessionelt ikke ikke at have en adresse, som klart og tydeligt kan formidles til andre.
I øvrigt gemmer de fleste email-programmer også adressen, så man vil umiddelbart ikke skulle huske den.