Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress - Dansk webshop plugin?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 481
Fra  GamerMus.dk Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer.

Jeg sidder og leger lidt med WordPress, i håbet om måske at kunne lære at lave en webshop. Jeg har fundet frem til e-commerce, som er på engelsk, og virker lidt bøvlet.

Så tænkte jeg, om der er et plugin til en nem og dansk webshop til WordPress derude?

Håber I kan hjælpe mig!

PS: Sorry hvis jeg har lagt min tråd under det forkerte!

Mvh,
Daniel.

Find den gamer mus der passer til dine behov.

Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 578
Skrevet kl. 17:13

Prøv at læse lidt her : http://www.potter.dk/scannet-webshop/wordpress-webshop.htm

Hilsen

Dino | Webarena.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 481
Fra  GamerMus.dk Skrevet kl. 17:18

Hej Dino.

Det lyder smart! Men jeg leder mere efter et plugin som også kan bruge VISA DANKORT og som er på dansk.

For hvis jeg skal lave en seriøs webshop, ville det være hvor det stortset kun skulle være danskere der ville besøge den.

Mvh,

Daniel.

Find den gamer mus der passer til dine behov.

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 17:22

Daniel:

Hej Dino.

Det lyder smart! Men jeg leder mere efter et plugin som også kan bruge VISA DANKORT og som er på dansk.

For hvis jeg skal lave en seriøs webshop, ville det være hvor det stortset kun skulle være danskere der ville besøge den.

Mvh,

Daniel.

Der findes flere wordpress webshop plugin så du kan bruges wordpress som webshop. Bla. e-pay understøtter et af dem (og de tager dankort + visa)

At det meste er på engelsk er der ikke så meget at gøre ved... Så må du evt. få fat i en wordpress-geek til at hjælpe dig (f.eks saugstrup)

/ Emil

Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 578
Skrevet kl. 17:22

Hej Daniel,

jamen hvis du skal have en seriøst webshop, så vælg noget ala Dandomain, Prestashop, eller måske Virtuemart (joomla!). De sidste to er gratis.

Der kan du få DK sprog og VISA betaling og ja alt. Det kan let sættes op.

Hilsen DIno

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)