Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Typo3 og SEO

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg vil lige høre om nogen af jer ved om det som standard er muligt at angive h1, title tags, etc i Typo3 eller om dett ekræver ekstra arbejde eller extensions?

Er der nogen der generelt har nogen erfaringer med Typo3 og SEO som har lyst til at dele=?

M;VH NIL

Fra Rødding
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 429
Fra  Pilanto Skrevet kl. 15:46

Hej Nil

Standard TYPO3 er ikke optimalt for arbejdet med seo, da der mangler title tags rundt omkring (og andre muligheder). 

Til gengæld findes der flere moduler (extensions) der kan løse problemet for dig. Det klart bedste i skrivende stund er dette: metaext.

Her får du mulighed for:

• title tags på alle dine sider
  • at sætte robots metatag pr. side
  • bedre rækkefølge på elementer renderet i headeren i kildekoden 
  • meta keywords og description (dem har du også uden dette modul)

Se det i funktion i videoen i mit blogindlæg: TYPO3 og søgemaskineoptimering (SEO).

God fornøjelse. Smile

Tilmeldt 1. May 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:45
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Nil

Henrik har ret i at TYPO3 som udgangspunkt ikke spiller 100% vedr. SEO, men nu er TYPO3 jo open source hvorfor det er nemt at tweake til at opfylde de krav man måtte have.

Man kan installere diverse plugins der kan hjælpe, har du dog ikke mod på dette, er der en række konsulenthuse der står på spring for at hjælpe dig.

TypoConsult kan hjælpe dig med dette - læs blandt andet: TYPO3 og SEO

Med venlig hilsen

Claus

Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 12:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

claush:

Hej Nil

Henrik har ret i at TYPO3 som udgangspunkt ikke spiller 100% vedr. SEO, men nu er TYPO3 jo open source hvorfor det er nemt at tweake til at opfylde de krav man måtte have.

Man kan installere diverse plugins der kan hjælpe, har du dog ikke mod på dette, er der en række konsulenthuse der står på spring for at hjælpe dig.

TypoConsult kan hjælpe dig med dette - læs blandt andet: TYPO3 og SEO

Med venlig hilsen

Claus

Claush.......Synes det er usandsynlig dårlig marketing når du går ind på en lang række tråde som er adskillige måneder gamle bare for at lægge plat reklame på dem som ikke opfylder nogen kriterier for svar. Udover denne har jeg inden for 5-10 min også fået svar på t andre tråde som er over 6 måneder gamle hvor dit eneste bidrag er at linke til Typoconsult. Lad nu være med at ødelægge det for dem for det er ret nemt at gennemskue når en profil som din har en så lav karma, at der så er tale om en som udelukkende vil spamme amino.

Så du kan se hvad jeg mener får du lige linksne her

http://www.amino.dk/forums/p/69580/573417.aspx#573417

http://www.amino.dk/forums/p/76542/573426.aspx#573426

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)