Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webdesigner søges....

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Oct 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey.

Er helt ny her (Amino.dk blev anbefalet af en god ven)... og vores nystartede firma har brug for hjælp.

Vi skal have lavet en "simpel" hjemmeside med en flot startside og så 4-5 undersider.  Man skal kunne skifte mellem dansk og engelsk (evt. også tysk) men ellers har vi ikke brug for det helt store.

Muligvis skal man kunne hente et par tegninger af vores produkt og en lille mpg film der viser hvordan produktet virker.

Her kommer så den kedelige del.  Vi har ikke noget positivt cashflow lige nu og derfor søger vi en webdesigner som vil være villig til at smide et par timers arbejde i vores projekt mod at blive betalt når vi får positivt cashflow.  Vi er villige til at betale godt hvis vi kan få noget hjælp og selv slipper for at skulle bruge en masse tid på at sætte os ind i webdesignets forunderlige verden.

Når vi får gang i vores firma vil der uden tvivl komme mange flere opgaver og til den tid ER der positivt cashflow )

Tag og kontakt mig hvis du vil vide lidt mere om vores firma/projekt og vores umiddelbare behov for hjælp.

Mvh,

Danny K.

Tilmeldt 15. Oct 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej igen.

Vil lige skrive et stort tak til dem som allerede har kontaktet mig... skønt at se, at der er så megen aktivitet her på stedet )

Jeg regner med at vi nu går videre med en af dem som har kontaktet mig.

Mvh,

Danny K

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)