Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis handel b2b b2c og c2c - hvad syntes i?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Brovst
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 425
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Ideen var i sin oprindelse, at lave en hjemmeside, som gør det muligt at kontakte sælger (i første omgang - hus-sælger) pr email og telefon.

Til det har jeg udviklet et mockup til en hjemmeside, som potentielt kan gøre det gratis at handle. Funktionaliteten er stadig begrænset til login, lister af boliger, CRUD din egne boliger og mulighed for indsættelse af (ind til videre) ubegrænset antal billeder.

Jeg har selv tænkt om jeg bare skulle udvikle et nyt dba.dk og måske udvide med et auktions modul, i retning af ebay. Databasen er lavet så det er super let at tilføje nye produkter og selvom det stadig er MEGET simpelt, så er kontrolpanelet allerede en del af siden.

Men... Hvad syns I. Har det nogen værdi at tilbyde denne service? Hvad syns i om at en hjemmeside vil gøret det gratis at opnå kontakt mellem køber og sælger?

(Jeg skal lige have uploadet og skaffet et domæne - så kommer linket)
------
Mvh.:
Dennis Jensen

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis.

Gratis er jo altid godt for brugerne, men der findes allerede en del udbydere af gratis tjenester ad dén art, f.eks. www.DBM.dk

Det absolut dyreste ved at drive en sådan portal er markedsføringen. Du skal nok regne med at en bruger i gennemsnit vil koste dig 12-15 kr.

Hostingen er heller ikke billig til en så stor database (på den forkerte side af 20.000 kr. om året)

Held og lykke med projektet.

Mvh.

Ditbrugtmarked

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)