Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har brug for gode idéer til mit nye firma.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Fredericia
Tilmeldt 9. Nov 09
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej til alle herinde, håber i kan hjælpe mig.

Jeg har for en måned siden startet mit nye firma Nygaard Multiservice. Det er et enkeltmandsfirma, hvis målsætning er at hjælpe private og virksomheder med diverse Handymand opgaver, samt ejendomsservice og forefaldende arbejde, til en pris hvor alle kan være med.
Jeg har fået en mindre kundekreds blandt private, men  vil også gerne have virksomhederne med.
Min idé er at jeg skal få virksomhederne til at bruge mit firma til opsætning, montering af deres produkter, evt  færdig lave deres produkt hjemme i mit værksted.
Men jeg er i tvivl om hvordan jeg skal komme i kontakt med dem, og evt hvilke firmaer der er mere interessante end andre.
Håber i har tid og lyst til at komme med nogle idéer.
På forhånd tak.
I er også meget velkommen til at tage et kig på min hjemmeside.
www.nygaardmultiservice.dk
Mvh Tonny Nygaard

Fra Odense
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 391
Fra  Novitas A/S Skrevet kl. 00:41

Hej Tonny

Du kan udarbejde et kort og beskrivende annonce evt. med billeder og som helst ikke fylder mere end et A4 ark.

Herefter går du på Krak og trække en liste over firmaer i dit lokale område, og så tager du derhen og afleverer annoncen.

Du kan enten smide den i postkassen hos virksomhederne eller banke på og fortælle hvem du er, hvad du kan tilbyde, og så afleverer du annoncen, de kan så kontakte dig når de mener de kan bruge en hånd.

Nicklas

Shipmondo.com | En komplet fragtløsning til din virksomhed.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 07:12

Tonny Nygaard:
I er også meget velkommen til at tage et kig på min hjemmeside.
Mvh Tonny Nygaard

Hej Tonny,

Jeg vil anbefale dig at tage kontakt til ejendomsadministrationsfirmaerne, altså dem som står for udlejning af lejligheder.

De har mange fraflytninger og kan måske bruge en handymand eller vicevært på klippekort.

Et par forslag til din ellers pæne hjemmeside:

Du veksler mellem tiltaleformen De og dit.
Jeg foreslår, at du vælger en fast tiltaleform og så holder fast ved den over hele dit site.
Det får teksten på din hjemmeside til at fremstå mere sammenhængende. Smile

Overvej eventuelt, om ikke det skal fremgå på din hjemmesides forside, hvilket geografisk område du primært dækker.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 07:42

Jeg kan godt li' dit slogan: ,,Jeg kommer over alt - også på din græsplæne'' Skype-CoolSmile

Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 10:05

Der findes bl.a. mandogbil.dk hvor man får opgaver igennem.

Mvh Lars

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:26

hej tonny

først vil jeg sige: go hj.side du har, jeg bliver som mulig kunde klog på hvad du kan og tilbyder--så den er hjemme, vil jeg sige.

dernæst: 1. tag telefonen, lav en liste over interessante firmaer, og ring rundt og sælg dig over tlf.

2. lav et salgsbrev, skriv relevant kontakperson på, afdelingschef, direktør, hvem det nu er, send salgsmailen el. salgsbrevet (alm. post)

til den relevante kontaktperson-skriv du vender tilbage pr. tlf inden 3 dage-og sørg så for at vende tilbage som du har lovet.

Fra Brønderslev
Tilmeldt 2. Dec 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 16:40

Hej Tonny!

Jeg tror mere på canvas-metoden. Da du er et enkeltmandsfirma handler det meget om tillid og derfor er det vigtigt at du møder op i egen høje person og fortæller om, hvad du kan tilbyde. På den måde er ingen opgaver udelukket og du kan straks give besked om, hvorvidt du kan, hvornår du kan og hvad det skal koste.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)