Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adwords på gogle.gl (grønland)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Rødovre
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer,

Jeg vil prøve at lave adwords kampagner på google.gl for at prøve det af i en periode.

Kan ikke finde ud af hvordan jeg kan se hvor mange der søger på mine søgeord ?

Selvom jeg vælger grøndland og taster mit søgeord ind, så kommer der 12 op og det samme antal hvis jeg skriver det samme søgeord men vælger hele verden. Så noget må jeg gøre forkert ?

Er der nogen der kan hjælpe mig ?  

Mange hilsner fra signe

Mange hilsner SB

Fra Rødovre
Tilmeldt 5. Nov 07
Skrevet kl. 21:00

undskyld tastefejlen - Adwords på google.gl selvfølgelig!

Mange hilsner SB

Fra København S
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 162
Fra  PR-Gruppen Skrevet kl. 22:16

Hej Signe,

Bruger du søgeordsværktøjet?

Det virker fint for mig, hvis jeg vælger Grønland som geografisk område og den viser ikke det samme for Grønland, som hvis jeg vælger Alle Lande.

Eller har du oprettet en kampagne?

Fra Rødovre
Tilmeldt 5. Nov 07
Skrevet kl. 08:51

Hej med dig, Jeg går slet ikke ind i noget andet end i toppen, under muligheder og så vælger jeg søgeordsværktøj til venstre og taster "USB nøgler med logo" og vælger i grøndland. Der kommer 12 op og det gør det også hvis jeg vælger alle lande ? den viser samme resultat hvis jeg skriver "fisk" eller "usb keys". Den ændrer sig ikke om jeg vælger grønland eller alle lande ? Kan du regne ud hvor jeg gør noget forkert ?

Mange hilsner SB

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 09:09

Signe Bennekou:

Hej med dig, Jeg går slet ikke ind i noget andet end i toppen, under muligheder og så vælger jeg søgeordsværktøj til venstre og taster "USB nøgler med logo" og vælger i grøndland. Der kommer 12 op og det gør det også hvis jeg vælger alle lande ? den viser samme resultat hvis jeg skriver "fisk" eller "usb keys". Den ændrer sig ikke om jeg vælger grønland eller alle lande ? Kan du regne ud hvor jeg gør noget forkert ?

Hej Signe,

Jeg kan ikke se problemet? Du kan ikke på forhånd vide, hvor mange, der søger på et enkelt søgeudtryk. Keyword tool'et er meget upræcist, især når det gælder søgninger med en mindre volumen. 

Sæt du bare din kampagne op i Grønland og find dernæst ud af om det er din tid værd... 

Mvh,
Andreas..  

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Fra København S
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 162
Fra  PR-Gruppen Skrevet kl. 09:14

Hej igen,

Søgeordet "USB nøgler med logo" er et meget specifikt søgeord, så det passer nok meget godt med resultatet. Det vil ikke ændre så meget at du ser resultatet for alle lande, da det er en dansk søgesætning, så den får ikke flere søgninger i andre lande.

Jeg vil nok anbefale dig at starte med også at bruge nogle fleksible og brede søgeord. Lad dem køre lidt og gå så i dybden med de søgeord der får klik og sorter derefter løbende de irrelevante søgeord fra som negative søgeord.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)