Vi er netop gået online med vores nye webshopstil & indbo på www.stil-indbo.dk hvor vi sælger sengetøj, lagner og andre boligtekstiler. Jeg vil sætte stor pris på hvis der er nogen der har lyst til at komme med feedback på siden. Både ris og ros modtages med et smil :)
Virkelig god hjemmeside. Jeg har kun 2 punkter lige pt. som jeg kan give lidt kritik på.
1) Logo, her syntes jeg det er en smule pixleret/grynet. Så hvis I kunne få det i en bedre kvalitet så det står mere klart! Det ville være lækkert.
2) lige under logoet, i det grå felt hvor der står ''forside>>''. Jeg går ud fra at det er en form for, ''her er jeg''. desværre kan jeg kun se, at den går til hovedmenupunkterne og ikke undermenuen i venstre side.
Ellers ingen kommentarer, flot hjemmeside og MEGET troværdigt design! Her sagtens turde smide nogle penge. (Desværre får jeg af underlige årsager altid dynebetræk af svigermekanikken'', så når det er slidt op skal jeg huske jeres side ;-) )
Venligst,
Patrick.
Connseb Travels ApS - Ski og Sportsrejser til skoler og grupper.
@Mikael: Den med telefonnummeret har vi talt om - vil vi også meget gerne, men pt. er jeg bange for vi ikke har kapacitet til telefonsupport. Takker for input med title tags - prøver løbende at se om jeg kan få nogle keywords ind i overskrifterne.
@Patrick: Det kan være jeg har skåret lige nok i kvaliteten for at få logo'et ned i størrelse - giver det lige et nøk op igen. Mht. breadcrumbs er jeg ikke helt sikker på jeg forstår dig. Mener du, at du også vil have vist dine filtreringer i stien?