Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på stil-indbo.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København Ø
Tilmeldt 26. Jan 06
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino'er,

Vi er netop gået online med vores nye webshop stil & indbo på www.stil-indbo.dk hvor vi sælger sengetøj, lagner og andre boligtekstiler. Jeg vil sætte stor pris på hvis der er nogen der har lyst til at komme med feedback på siden. Både ris og ros modtages med et smil :)

Mvh.
Mathias 

Arbejder med online salg og design.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:51

Flot designet hjemmeside , som er rimelige tæt på perfekt .Smile

Kontakt os ville jeg ligge mere centralt placeret øverst oppe i menuen, jeg skulle bruge næsten 1 minut , på at finde den side.

En god ide at ligge et telefon nummer på siden , vidste i har tid til at tage telefonen

Alle sider længere titler gerne op til 65 tegne eller mere , gerne forskellige titler på hver underside ,det hjælper lidt i søgemaskinerne

Kun forsiden er lang tiltet på <title> Boligtekstiler til det moderne hjem - Stil &amp; Indbo</title

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Århus C
Tilmeldt 18. Apr 09
Indlæg ialt: 59
Fra  Connseb Travels ApS Skrevet kl. 11:06

Hej,

Virkelig god hjemmeside. Jeg har kun 2 punkter lige pt. som jeg kan give lidt kritik på.

1) Logo, her syntes jeg det er en smule pixleret/grynet. Så hvis I kunne få det i en bedre kvalitet så det står mere klart! Det ville være lækkert.

2) lige under logoet, i det grå felt hvor der står ''forside>>''. Jeg går ud fra at det er en form for, ''her er jeg''. desværre kan jeg kun se, at den går til hovedmenupunkterne og ikke undermenuen i venstre side.

Ellers ingen kommentarer, flot hjemmeside og MEGET troværdigt design! Her sagtens turde smide nogle penge. (Desværre får jeg af underlige årsager altid dynebetræk af svigermekanikken'', så når det er slidt op skal jeg huske jeres side ;-) )

Venligst,

Patrick.

Connseb Travels ApS - Ski og Sportsrejser til skoler og grupper.

www.connseb.eu

Fra Hvidovre
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 200
Fra  Mobilteknik A/S Skrevet kl. 11:07

Synes faktisk det er en flot og dejlig overskulig side i har fået lavet der..

Fra København Ø
Tilmeldt 26. Jan 06
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 14:51

Takker for de fine ord, det er vi glade for :)

@Mikael:
Den med telefonnummeret har vi talt om - vil vi også meget gerne, men pt. er jeg bange for vi ikke har kapacitet til telefonsupport.
Takker for input med title tags - prøver løbende at se om jeg kan få nogle keywords ind i overskrifterne.

@Patrick:
Det kan være jeg har skåret lige nok i kvaliteten for at få logo'et ned i størrelse - giver det lige et nøk op igen.
Mht. breadcrumbs er jeg ikke helt sikker på jeg forstår dig. Mener du, at du også vil have vist dine filtreringer i stien?

@Kenn:
Bukker og takker :) 

Arbejder med online salg og design.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:56

Hej

Syntes det er en lækker og meget indbydende side.

Du har fanget nogle gode farver som gør at det er rart at være der. Passer jo meget godt sammen med det du sælger.

Billeder og menuer er ligetil og det virker nemt at finde det man søger og at man lige køber det der ekstra. Wink

Flot! Held og lykke med den!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:09

Endelig en forside uden priser på og designet med fokus på udbyttet for kunden Yes

Din forside er en inspiration til andre webshops Idea

I love it Stick out tongue

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)