Hej aminoer. Den har en hel masse indgange bagpå, som jeg vil tro der er til video rediger m.v. |
Tillader mig lige at bump den her.
Hej aminoer. Den har en hel masse indgange bagpå, som jeg vil tro der er til video rediger m.v. |
23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO.
Tillader mig lige at bump den her. |
23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO.
Tror du skal være heldig hvis der er en, der vil afhente den :-) Markedet for CRT skærme er dødt. Derudover mener jeg at 150 pr. time inkl. fastpris forpligtigelse er - alt, alt for billigt :-) |
Hej, Måske der stadigvæk er nogen der har interesse i dem - så skulle de have budet. |
Fedt - Tillykke med det. Hvis du har mulighed for det - så få fat på en dvd med Chris Edwards og se hans indslag angående "price objections" og sæt det op i forhold til den pris du tager :) mvh Anders |
Hej denni..
Kunne du måske have interesse i byt med en 19" fladskærm ( Hans G ) Og hvor henne af befinder den sig |
Hej, Det kunne jeg da måske godt - den befinder sig i Århus området.
|