Jeg har i længere tid tænkt på at en webshop var løsningen for mig.. Men da jeg stort set bruger itunes hver dag, kom jeg til at tænke på om man egentlig kan lave noget tilsvarende deres?
- Altså i stedet for at jeg sælger mine produkter over en alm. webshop, så laves der et program (meget tilsvarende itunes og windows media player) som kunderne downloader, og så kan de herfra købe produkterne..
- Programmet måtte også gerne kunne tilpasses, så det kan downloades til eks. iphone og htc..
Er der nogen der ved hvad sådanne programmer koster - og evt. nogen der har nogle tilbud på det?
Ok. Grunden til jeg spørger er, at det skal være noget af et hit produkt siden du vil lade brugeren gå gennem besværet fremfor de kan købe dit produkt med det samme på din webshop. Tilgengæld hvis du har et lækkert produkt så lyder det som en lækker løsning.
Jeg tror ikke mange kunder er interesseret i sådan en løsning, da der er alt for meget besvær i det. Grunden til at Apple har lavet iTunes, er fordi det er sikrest for deres sange og fordi det en meget central ting bag iPod og iPhone.
Derfor synes jeg ikke du bør gøre det, og det vil også koste en hel del.
/ Morten
Få et godt webdesign til en lav pris på owix.dk - drevet af unge iværksættere