Det ændre jo ikke på det er dårlig stil rent moralsk /allan
|
Allan Hansen:Det ændre jo ikke på det er dårlig stil rent moralsk
/allan
Puha nej, men hvad gør det?
Debat
Det ændre jo ikke på det er dårlig stil rent moralsk /allan
|
Puha nej, men hvad gør det? |
Dårlig stil af dem, men de bliver sikkert rigtig glade for den effektfulde linkjuice du lige har givet dem... Måske ik det mest smarte træk, når det nu gælder en konkurrent! |
Billige designer Solbriller hos Customfit.eu
Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.
Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.
Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...
Det var da altid noget ;D |
Billige designer Solbriller hos Customfit.eu
Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.
Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.
Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...
He he, nej det lod jeg også mærke til Jeg mener også at de går lige til grænsen, men ikke over. Man kan dog godt se hvor de har søgt inspiration. |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
|
Så længe Google ikke straffer siden for stavefejl, går det nok :-). Med venlig hilsen |
|
Jeg kan se at i begge er affiliates og her ser man tit meget ens tekster på forskellige sider. De fleste affiliates vil skrive deres tekst ud fra programbeskrivelsen på affiliate netværket eller ved at læse "om os" på annoncørens side - Så bliver det desvære ikke så unikt som man kunne håbe på. De kunne måske have valgt nogle andre ord end Avis, Periode, Gratis gave, Pris. pr. avis, Pris total i oversigten - Men opsætning vil jeg ikke mene at du har patent på |
|
Hej Casper - det er vores site du taler om Nej, vi har ikke kopieret dit koncept. Vi har lavet affilitate og MFA sites længe før du registrerede og lavede dine, jf. dk-hostmaster. Vi har dog oprettet avis domænet efter du har registreret dit, men den slags er jo normalt ikke et problem. Teksterne er ikke ens. (som du påstår - de er MEGET forskellige - både i idé og tilgang til stoffet) Hvor mange forskellige (OG hvor stor forskel skal der være på den slags) tekster mener du der kan skrives om billige avisabonnementer? De vil jo et eller andet sted det samme - uden at man skal bruge for mange timer på at finde på nye super smarte tekster for noget der ikke er garanti for at tjene på. Vores affiliate sites er små tests - hvad virker og hvad virker ikke. Vi har kun meget få affiliate sites der ligner hinanden - de kører ikke med samme koncept. Hvis dit eneste formål er at tjene penge på aff. så kan jeg forstå det er let at smide nye sites op for dig, men jeg har en lidt bredere tankegang for dette område, og får derfor også forskellige resultater. Eksempelvis er der www.e-numre.dk (ikke færdigt endnu), som ikke er målrettet salg, men baseret på en anden tankegang / test. Vi har lånesites (og kom nu ikke og sig at vi har kopieret dit koncept for lånesite før du tjekker datoen for .dk registrering!) der baserer sit på både affiliate, AdSense og begge. Måden at smide aviser i bunden er god og overskuelig. Resten af sitet har ingen tekst-sammenfald. Jeg vil tro, at alle bliver inspireret af at se på nettet. Eksempelvis er der mange der skriver tekster ved blot at finde noget på engelsk, og så oversætte det næsten ukritisk til dansk og publisere det - blot for at få tekst og please Google. Nu kan det jo være tilfælde at I benytter samme baggrundsbillede - der er sikkert mange der gør - og forskellige måder at få tilegnet sig billedet på, men - konceptet med træ som baggrund og 100 % samme træ-struktur i baggrunden - bare med mørk/lys udgave - gør det jo svært at have noget unikt på nettet. Jeg synes vi skal tage det lidt med ro. Der er plads til alle. Peace /Torsten
|