På vegne af en anden, er jeg ved at undersøge om man nogetsteds kan finde en ny Iphone til maks kr. 3000 inkl moms - derfor vil jeg herinde høre om der skulle være sådanne til salg?
Amino er et fantastisk iværksætterforum, men brug da de værktøjer du har - DBA kan let finde nogle til dig, blandt andet denne til 2000-2500. Du banker vel heller ikke skruer i med en hammer ;)
På vegne af en anden, er jeg ved at undersøge om man nogetsteds kan finde en ny Iphone til maks kr. 3000 inkl moms - derfor vil jeg herinde høre om der skulle være sådanne til salg?
Tror han mener en ny venner.
www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.
Ved ikke hvilken tosse der begynder at blive sur over, at de har misforstået hvad manden skriver og derved vil give mig dårlig karakter herinde! Modent!
Slap da lige af
RasmusLykke:
Smart folk herinde! :-)
Drengerøve, han siger en ny iphone, en ny..
At kalde et iværksætter forums medlemmer drengerøve og tosser er måske ikke det mest befordrende for en god saglig debat.
Så skru lige lidt ned for charmen..
Hav i øvrigt en helt fortryllende søndag.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Jeg forstod fint mandens indlæg, derfor kan jeg vel godt alligevel lige fortælle jeg har en iPhone liggende som er til salg, hvis ovenstående projekt ikke lykkedes, og hvis det skulle have interesse.
Hvis ikke, man man blot nemt og enkelt skøjte henover indlæget
Amino er et fantastisk iværksætterforum, men brug da de værktøjer du har - DBA kan let finde nogle til dig, blandt andet denne til 2000-2500. Du banker vel heller ikke skruer i med en hammer ;)
Hej Tommy,
Udemærket forslag.
Ved ikke lige hvorfor nogen mente du skulle have minus point for det. Så du får da lige en "Etta Cameron" af mig her på en fredelig søndag.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn