Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

pludseligt er vi rykket 20 pladser ned (google)...

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Dronningmølle
Tilmeldt 21. Jul 08
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino'er

I har før været søde at hjælpe, vi er pludselig rykket ca. 20 pladser ned på vores forside: www.ameliah.dk,

vi rangerer dog lidt højere på en underside, derfor er det også lidt underligt...

nogen bud ?, det er når man søger på "økologisk hudpleje"

Pft, mvh.

Kasper Bregenborg

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:58

Domænet er købt den 8 august 2009 , ny sider ryger altid op og ned ad google altid i starten , er ekstrem sjældent dette ikke sker for nye sider .

held og lykke med sidenSmile

Forsæt med at finde links til side bl.a. herinde og bruge ord med økologisk produkter i som dette links f.eks.økologisk hudpleje

Der findes masser af link kataloger og forummer mv. du kan få links fra da din side har pagerank 0 er det vigtigste lige nu at få nogle links til din side.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 15:08

Mikael christiansen:

Domænet er købt den 8 august 2009 , ny sider ryger altid op og ned ad google altid i starten , er ekstrem sjældent dette ikke sker for nye sider .

held og lykke med sidenSmile

Forsæt med at finde links til side bl.a. herinde bruge og ord med økologisk produkter i som dette links f.eks.økologisk hudpleje

Som Mikael siger kan nye domæner svinge meget. Andre kendte grunde til pludselige svingninger kan være duplicate content problemer, eller at nogle vigtige kvalitetslinks ryger...

Held og lykke!

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 15:09

Og der er intet underligt i at rangerer højere på en underside, end forsiden, når det gælder diverse søgninger :-).

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Tilmeldt 2. Nov 09
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 19:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tag det her med et gran salt - jeg har kun lige skimmet din side, og de sider der kom frem, ved en Google søsning på "økologisk hudpleje".

Dit "problem" kunne have noget at gøre med, at du har et sidewide link med anker teksten "økologisk hudpleje", som peger på din underside, mens du såvidt jeg kunne se ikke har nogel internet links som peger på forsiden med anker teksten "økologisk hudpleje".

Der kan være tusinde andre årsager, og det er slet ikke sikkert, at forsidens forsvindingsnummer har noget at gøre med din underside, men ovenstående sprang mig i øjnene da jeg kiggede på din side, og jeg så noget lignende på en af mine sider for et par uger siden.

-----

Hvis jeg var dig, så ville jeg prøve at skrive en artikel på 400+ ord om økologisk hudpleje, og se hvad der sker. Den kunne f.eks. handle om hvorfor folk vælger at bruge økologiske hudplejeprodukter og hvad der egentlig skal til for man må kalde noget økologisk

Det "løser" ikke dit problem med forsiden, men det tager ikke mere end 1-2 timer, og jeg tror det vil give dig en rigtig god fornemmelse for hvor langt du kan komme indenfor din niche blot ved at skrive noget mere indhold. Grunden til jeg foreslår at prøve at skrive en længere artikel er, at det på mig virker som om du ved rigtig meget om økologiske produkter, og det muligvis vil give dig et bedre resultat hvis du bruger 90% af din "markedsføringstid" på at skrive artikler og 10% på SEO.

Nu kender jeg dig jo ikke, så det er ikke sikkert, at ovenstående er et godt råd til den situation du står i...

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:37

Tjekket siden i dag den er i hvert fald rykket frem et godt stykke igen, nu er det forsiden der ligger første ,

siden ligger på en 18 plads lige nu på ordet økologiske hudpleje .på google.dk

Er det ca. den gamle placering ? Ellers bare få flere  links til siden så ligger den endnu mere stabilt højt på google Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 16:52

Hej Kasper

Jeg kan kun bekræfte, at det kan ske, når sitet er meget eller forholdsvis nyt. Det samme skete for min hjemmeside, idet den på et tidspunkt faldt fra side 4 til side 19. Men den arbejdede sig rimeligt hurtigt op igen uden, at der blev ændret ved noget af indholdet.

Mvh

Thomas Thomsen

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Værløse
Tilmeldt 6. Apr 06
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 16:57

Hej Kasper,

Hvad blev der af EventMap?

Fra Dronningmølle
Tilmeldt 21. Jul 08
Skrevet kl. 17:21

Hej Mikael

Tak fordi du har tjekket (og lavet links), ja, det er præcis den gamle placering, så det handler nok om lidt elevatorgang i placeringen.

Endnu engang tak til alle der kommer med inputs, det betyder virkelig noget

//Kasper

Fra Dronningmølle
Tilmeldt 21. Jul 08
Skrevet kl. 17:26

Hej Flemming

jeg har sendt dig en mail...

//Kasper

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)