Hvordan sæter man RSS feeds op på sin webside?????? Evt. link til en vejledning. |
Vil du lave dit eget RSS feed, eller vil du vise data fra et RSS feed, som en anden person har lavet?
Vil du lave dit eget RSS feed, eller vil du vise data fra et RSS feed, som en anden person har lavet? |
Der skal laves et data udtræk fra din database som er formatteret på en bestemt måde. Det er simpelt at lave (1time arbejde). Om der er noget plugin e.lign til din webshop ved jeg ikke. Med venlig hilsen |
Din DanDomain shop kan generere RSS feeds for udvalgte omårder på shoppen. Søg blot på RSS feeds i hjælp i din shop ;-) |
Hej MarJoe, Jeg har et lille program som selv logger på din server og ligger et feed der hvor du vil have det. Du kan selvfølelig lave et automatisk feed fra de fleste CMS'er, men med dette program kan du selv opsætte ordlyden, links osv... Rigtigt fedt Jeg ligger det på min side i løbet af idag, så skal jeg nok give et link til det. Mvh. Remy |
Ok fedt, så ser jeg lige om det er niget jeg kan finde ud af....er ikke lige så god til det tekniske. Takker.
|
Her er et link til det RSS Feed Manager Program |