Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kLAR MED ET NYT LOGO

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Jeg vil selv lave det logo og forsøgte igen, vil i skrive jeres kommentarer?

Vh Preben

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Jul 08
Indlæg ialt: 343
Fra  SECUBI ApS Skrevet kl. 14:33

Hej Preben. Fint logo. Dog synes jeg spejlingen er for lagt væk. Det ser ikke helt "naturligt" ud, hvis man kan snakke om naturlighed ved et logo. Smile

Secubi.dk - Videoovervågning til private og erhverv

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 478
Fra  kornerupdesign Skrevet kl. 14:36

Hej... Enig med Preben. Spejlingen skal ligge tættere på logoet og så kunne det også fade ud i bunden, så det ikke er hele spejlingen der er med.

Men ellers flot. Må man spørge hvad firmaet laver? Er det noget foto / film /cromaliner?

:-) Dorthe

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. May 09
Indlæg ialt: 493
Fra  ThomsenMedia Skrevet kl. 14:37

Jeg synes det er synd at "C" og "O" er lavet flade i top og bund. Ellers et pænt og enkelt design.

Venlig hilsen

Per Thomsen

Tilmeldt 7. Nov 08
Skrevet kl. 14:54

Hej

Jeg har en rettet udgave her den må i meget gerne kommentere?

VH Preben

Ps. det er fotobranchen, det kommende firma skal have speciale inden for.

Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 15:20

Hej Preben

Dejligt navn, det ligger godt på tungen ;-)

Smag og behag er forskellig og teknisk grafisk kan jeg ikke udtale mig om det, men et lille indspark kunne være at udnytte de to O´er til noget mere fotografisk, f.eks en fotolinse.

En grafiker har engang fortalt mig, at et logo er rigtigt godt hvis man visuelt kan afkode hvad firmaet laver ved logoet alene.

Michael 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 220
Skrevet kl. 15:21
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du skal have et godt tilbud på et kamera eller noget fotoudstyr ;). www.e-kamera.dk

Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 15:29

Hej igen

Her er udkast til en?

Svar: dyretaxi ;-)

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 15:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Preben.

Så forleden at du havde fået et eller andet patent, hvis det er dig så tillykke med det Smile

Grunden til at jeg skriver det er, at hvis du har fået et patent og vil i gang, så tror jeg du skal lade andre klare den designmæssige opgave af udfærdigelse af et logo.

Jeg kan ligeså godt være helt ærlig, pg sige at det du har lavet ikke kan bruges til noget. Hverken brebvpapir, kuverter, produkt eller www.

Prøv at få nogle til at komme med et bud via Freelancer og HUSK at beskrive hvad det er du ønsker og hvad tingene skal signalere. Tro mig de penge er givet godt ud hvis du skal ud og virke professionel. Den type logo du har designet der, er noget ungerne gør i skolen når de skal skrive opgaver i 3-4. klasse.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 7. Nov 08
Skrevet kl. 06:50

Lagerslag123 - JEN:

Hej Preben.

Så forleden at du havde fået et eller andet patent, hvis det er dig så tillykke med det Smile

Grunden til at jeg skriver det er, at hvis du har fået et patent og vil i gang, så tror jeg du skal lade andre klare den designmæssige opgave af udfærdigelse af et logo.

Jeg kan ligeså godt være helt ærlig, pg sige at det du har lavet ikke kan bruges til noget. Hverken brebvpapir, kuverter, produkt eller www.

Prøv at få nogle til at komme med et bud via Freelancer og HUSK at beskrive hvad det er du ønsker og hvad tingene skal signalere. Tro mig de penge er givet godt ud hvis du skal ud og virke professionel. Den type logo du har designet der, er noget ungerne gør i skolen når de skal skrive opgaver i 3-4. klasse.

Hej

Ja det er mig og mine to kolegaer der har fået patent, men det er nu ikke der problemet ligger, hvis jeg havde et udviklingsteam mere kunne jeg sætte flere patenter til verden.

Det grafiske er jeg nok ikke så stærk til, men CROMELON har jeg lige fundet på og det skal være navnet, så må jeg finde en grafiker, til at tage sig af resten, tak for rådene.

vh Preben

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)