Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

programmør, designer og SEO ekspert søges til hjemmeside ( 30 forskellige hjemmside adresser er indkøbt til projektet )

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Nyborg
Tilmeldt 9. Apr 07
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

hej derude

Jeg leder efter ovennævnte person/personer til et projekt startende fra scratch

Jeg har købt en masse forskellige adresser og den overordnede ide er på plads. Jeg mangler dog nogen til at føre den ud i livet med partnerskab i ideen som udbytte.

Det er vigtigt at du har tid til projektet,, hvor specielt opstartsfasen alt andet lige vil tage lidt tid. Det er dog som nævnt en hjemmeside og med tiden bliver arbejdsopgaverne naturligvis mindre

Jeg vil nødig nævne meget mere her, men kan da sige at de købte sider bla har noget med el og brintbiler at gøre.

Jeg glæder mig til at høre fra jer

mvh mikael

Stifter og partner i www.boligudland.dk

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 328
Skrevet kl. 16:30

Jeg tror du bliver nød til at fortælle lidt mere om dit projekt. Det er formodentlig lidt svært at få folk til noget med metoden:

"Jeg har et fantastisk projekt ..... jeg vil bare ikke fortælle om det ...... din løn er et partnerskab ...... i noget som du altså ikke må få noget at vide om!

Smile

Fra Århus
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 17:38

Udover at fortælle mere om ideen kunne du måske også fortælle lidt om arbejdsfordeling, og hvordan indtjeningsmulighederne ser ud (evt på sigt).

Det eneste jeg kan læse af det du skriver, er at du kommer med ideen, og så ønsker du en, som kan lave alt det praktiske (føre ideen ud i livet) ;-)

Med andre ord: Du kan sagtens komme med en masse detaljer om dit projekt (og dig selv), uden at fortæller helt nøjagtigt hvad konceptet går ud på, hvis du er bange for, at andre kommer først med ideen.

Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 17:41

Martin Pihl:

Udover at fortælle mere om ideen kunne du måske også fortælle lidt om arbejdsfordeling, og hvordan indtjeningsmulighederne ser ud (evt på sigt).

Det eneste jeg kan læse af det du skriver, er at du kommer med ideen, og så ønsker du en, som kan lave alt det praktiske (føre ideen ud i livet) ;-)

Med andre ord: Du kan sagtens komme med en masse detaljer om dit projekt (og dig selv), uden at fortæller helt nøjagtigt hvad konceptet går ud på, hvis du er bange for, at andre kommer først med ideen.

Jeg tænker straks på Thorborgs podcast fra d. 10/12 om ikke at ville fortælle andre om sin idé, og derved gå glip af vigtigt input og i det her tilfælde en partner. Smile

Fra Værløse
Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 17:42

Som de andre siger, så bør du fortælle lidt mere om projektet, hvis du vil have seriøse svar :-)

/ Morten

Få et godt webdesign til en lav pris på owix.dk - drevet af unge iværksættere

Fra Nyborg
Tilmeldt 9. Apr 07
Skrevet kl. 18:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

hej allesammen

Jeger 100 % enig

Send mig derfor en pm på mikael.danielsen@gmail.com og så fortæller jeg naturligvis noget mere

God aften til jer alle

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 18:05
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

mikaeld:

hej allesammen

Jeger 100 % enig

Send mig derfor en pm på mikael.danielsen@gmail.com og så fortæller jeg naturligvis noget mere

God aften til jer alle

Det har jeg ikke lyst til!

Og dermed har du nu allerede misset dit første og vigtigste mål ... at vække min interesse.

Det betyder at du nu ikke kommer til at nyde godt af mit input og eventuelle gode ideer jeg kunne dele med dig.

Det er imo. et dumt tradeoff ... men hva ... det er måske bare mig :)

Fra Nyborg
Tilmeldt 9. Apr 07
Skrevet kl. 18:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej mikkel

Det er helt op til dig

Held og lykke med det du nu har gang i

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 18:18
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

mikaeld:

Det er helt op til dig

Netop ikke ! Det er op til DIG!

Det er det folk forsøger at sige til dig ...

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 18:21

Så svært behøver det vel ikke at være. Er man interesseret i at vide mere, sender man en email, er man ikke, ja så kan man vel bare læse den næste tråd.

Mikael er jo rimelig klar med hvad han ønsker....email. Han spørger jo hverken om råd eller feedback

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)