Hej Amino Jeg er ny herinde og søger nogen samarbejds partner samt levenrandøre. Min plan er at jeg vil opkøbe butikkers og virksomheders rest vare og/eller hele partier, med henblik på at videre sælge dem på kræmmermarked hvor overskudet doners til humanitær hjælpe organisationer. Da alle virksomheder kan komme til at "brænde inde" med nogen vare som de kan have svært med at komme af med, vil jeg gerne hjælpe med at opkøbe de vare som du kan har liggende. Alt kan have min interesse lige fra dukkehuse, tøj, elektroniske udstyr, dyreartikler eller forbrugsvare, alt hvad du kan have liggende kan have min interesse så kontakt mig og fortæl hvad du ligger inde med så finder vi en god løsning for begge parter. Jeg er også interesseret i at høre jeg menig om den her forretningsmodel og om der er nogen der laver noget ligne.. Jeg kan kontaktes på mail: mrcssbrwn@gmail.com telefon: 60 50 55 66 Med venlig hilsen John |
Vi har nogle rester af Dyrberg Kern smykker, som vi gerne vil af med... Send en PB herinde, så kan du få priser mm der...