Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opkøbe af dine rest/parti vare

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Dec 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg er ny herinde og søger nogen samarbejds partner samt levenrandøre.

Min plan er at jeg vil opkøbe butikkers og virksomheders rest vare og/eller hele partier, med henblik på at videre sælge dem på kræmmermarked hvor overskudet doners til humanitær hjælpe organisationer.

Da alle virksomheder kan komme til at "brænde inde" med nogen vare som de kan have svært med at komme af med, vil jeg gerne hjælpe med at opkøbe de vare som du kan har liggende. Alt kan have min interesse lige fra dukkehuse, tøj, elektroniske udstyr, dyreartikler eller forbrugsvare, alt hvad du kan have liggende kan have min interesse så kontakt mig og fortæl hvad du ligger inde, så finder vi en god løsning for begge parter.

Jeg er også interesseret i at høre jeg menig om den her forretningsmodel og om der er nogen der laver noget ligne..

Jeg kan kontaktes på mail: mrcssbrwn@gmail.com telefon: 60 50 55 66

Med venlig hilsen John

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 10:19

Hej John

Er det ren velgørenhed?
Du skriver ar overskuddet doneres til humanitære hjælpeorganisationer.

vh
Henrik

Tilmeldt 12. Dec 09
Skrevet kl. 10:47

Hej Henrik

Efter alle udgifter er betalt, doneres resterne overskud. Jeg skal i løbet af næste uge ud og tale med blandt andet redbarnet og unicef for at finde ud af hvilke specielle formål mine donationer skal gå skal gå til Smile

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 11:05

Hej John

Er din løn en del af udgifterne?
Hvis den er, så kan det være svært at gennemskue hvor meget der reelt doneres.

Efter min mening vil det være mere gennemskueligt med en procentvis donation af salgsprisen

vh
Henrik

Tilmeldt 12. Dec 09
Skrevet kl. 11:36

Hej igen

Min plan var at jeg ville køre det som en hobby da jeg ikke har kunne finde noget bedre at bruge min daglig dag på, efter at jeg blev handicappet i en færdelsulykke for 1½ år siden, så jeg ville arbejde ulønnet med hjælp fra mine 2 drenge.

Efter min menig ville det ikke fungere hvis det skulle være X antal procent af salgsprisen der skulle afgøre hvor meget der skulle doneres, for hvad nu hvis man sælger en vare til 100,- som er indkøbt til 90,- og man har lovet 20% af salgsprisen... Så ville den procent jo være højere ind avancen man tjener.

Har du et bestemt motiv for at spørger ind til det?

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 16:31

Normal 0 21 false false false DA X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4

Hej John

Ved div. Indsamlinger spekulerer jeg ofte over hvor meget af det indsamlede beløb der når helt ud til dem som der samles ind til. Derfor spørger jeg.
Men du vil jo arbejde ulønnet og jeg syntes at dit projekt lyder som en meget sympatisk og god idé.
Måske kan du ligefrem få virksomheder til at donerer restvarer gratis som du så kan sælge.
Virksomheden kunne så få lov til at skrive at de støtter Unicef, red barnet eller andre.
Måske understøttet af et link fra de pågældende organisationer.

Normal 0 21 false false false DA X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4

Jeg kan godt finde vareprøver som kan bruges til formålet. Vi anskaffer ofte vareprøver som vi tester, men vi sælger kun de produkter i vores webshop som vi syntes bedst om. Derfor har vi vare stående som vi ikke sælger.

vh
Henrik

Tilmeldt 12. Dec 09
Skrevet kl. 16:53

Hej

Jeg skal ikke kunne sige om min kommende leverandøre er godkendt til at sige at de direkte støtter den/de orginationer jeg vælge at donere mit overskud til, før jeg har talt med dem men som sagt skal jeg tale med de forskellige i løbet af ugen og vil vende tilbage på det punkt.

Jeg håber at folk vil kunne forstå at min motivation og formål med dette fortagne er at få noget indhold i hverdagen igen.

Men hvis du har nogen vare eller vare prøver som du tro jeg kan afstætte er jeg meget intreseseret i at hører nærmere, send mig gerne en mail eller en PB.

Fra Herning
Tilmeldt 4. Aug 07
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 09:02

Hejsa

Jeg har sendt 2 mail til dig

Mvh Kenneth

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 14:21
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)