Hej alle Man kan flere steder finde domains der står til sletning eller lige er blevet det. Problemet er at lige meget hvor hurtig jeg har været til at registrerer domainet igen så har det mistet sin Page Rank. Jeg har ladet mig fortælle at der er en måde at gøre det på men jeg har ikke fundet ud af hvilken. Kræver det at man er registrator hso DK Hostmaster for at have denne fordel ? Der må ske et eller andet som Google meget hurtigt finder ud af og derfor fjerner alt værdi for domainet. Selv levetiden for et domain bliver ofte nulstillet. Nogle SEO Wizards der kan hjælpe med her, da det lyder som branchens bedst bevarede hemmelighed. The SEO Holy Grail" Cheers Hippo
|
Hej Hippo
Der er desværre ikke så meget grail i det :)
Google er selv registrator og ved hvornår domæner er ved at udløbe og NÅR de udløber, netop for at forhindre køb af salg af domæner på denne måde.
Jeg prøvede selv at rode lidt med det, men der er ikke nogen værdi i det for nogen.
Men du skal være velkommen til at prøve alligevel, hvis du tror der en hemmelighed der :-)
Udover det er ville det også være ulovligt, hvis det kunne lade sig gøre. Så pas på med at skrive om det på nettet. Google læser med overalt :)