Hej alle. Jeg søger input til hvordan man kan få mest ud af via en hjemmeside at give folk noget gratis. Varen er ikke noget der skal sendes, da den enten downloades (hvilket nok er dårligt valg da trafik mængden kan blive ganske hæftig) eller printes fra siden i udskriftsvenlig form. Det er desuden tænkt at der skal være debatforum i samme forbindelse som folk så løbende skriver i efter behov og ønsker. Skal dette laves i wordpress form eller? Skal man lave det som en registrering af folk så man har deres e-mail til senere brug før de får varen, såfremt det accepteres man mailer med tilbud, eller skal man lade det være som en frivillig teilmelding på sitet? Der er ingen økonomi i det for brugeren overhovedet, og ingen skjult agenda, men hvordan kan man tjene ellers? er det ved links, reklamer osv osv osv Det er ikke urealistisk at sitet vil have 100.000 besøgende eller mere per måned. Input modtages med glæde. Det skal sige at produktet for år tilbage var en ganske fornuftig indtægtskilde og det dengang etablerede forum var meget benyttet. Af personlige årsager fadede det ud, men det findes mig bekendt staidg ikke som gratis produkt på markedet. Er åben overfor at det er i samarbejde med andre der besidder hver sine kompetancer og kan tilføre projektet værdi i form at hvordan man optimerer indtjeningen via nettet UDEN at tage penge for produktet. Programmøren har jeg kontakt til og han er selvskreven som en gammel ven, såfremt han er interesseret. |
google adsence, affiliate reklamer (via banner) og lignende...