Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det ikke mega frækt ??

Side 2 ud af 4 (39 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Den ene af dem arbejder som affiliate, prøv at se wwwdansknet.dk -  programmet er stoppet hos TradeDoubler og de har ikke ændret deres affiliate link.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:48

Ja de har været så dovn at de ikke gad og ændre kampagne..

Det er jo også meget meget nemme penge. Man køber et domæne til 45 og tjener en del penge pr. domæne..

Jeg tror sku dem der har 10-20 domæner med stavefejl kan leve af det..

Alle man søger på hvor www indgår i domænet er optaget af mobilselskaber og nej man kan ikke finde ejerne af dem :-) Tror de lever i bedte velgående

Mikkel

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 18:53
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:40

Mikkel Friis Media:

Det tror jeg så ikke at de kan Smile

Nok også derfor at de forskellige teleselskaber ikke har gjort noget ud af at få det stoppet.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 19:49

Hvad indbringer sådan et fejl domæne vil i tro ?

MIKKEL

Tilmeldt 2. Nov 09
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 20:56

@Mikkel

Det er ofte muligt at finde frem til ejeren af et domæne, selvom de har registreret det privat.

-----

Efter lige hurtigt at have kigget på Jay Jay Webdesign/Media og den måde de gør tingene på kan jeg garantere dig, at de ikke har styr på det de laver, eller også er de affiliate netværk de sender trafikken til indforståede med, at modtage traffik fra domænerne.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:15

Nicolaj:

Mikkel Friis Media:

Nok også derfor at de forskellige teleselskaber ikke har gjort noget ud af at få det stoppet.