Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Genial idé til CMS eksperten - ála TrustPilot.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg har fået en genial idé. I store træk er der tale om en ganske unik pendant til TrustPilot. Ideen har tæt på samme potentiale, som TrustPilot, hvis den bliver ført ordentligt ud i livet.

Jeg har valgt at afhænde ideen, fordi jeg simpelthen ikke har den tekniske know-how til at føre ideen ud i livet, på en tilfredsstillende måde. Det ville blive noget sjusk og jeg synes ærlig talt, ideen fortjener bedre.

I store træk er der tale om et rating system, som har et enormt potentiale. Jeg har allerede lavet et proof of concept i miniature format, hvor en lang række brugere udviste massiv interesse. Der er altså generelt stor interesse omkring ideen.

Det er i udgangspunktet et ganske simpelt system og det undrer mig, at ingen har fundet på det før.

Jeg har en detaljeret beskrivelse af ideen liggende klar til højest bydende. Hvis du foretrækkes at mødes IRL, så kan det også lade sig gøre, hvis du bor i - eller kan komme til - København.

Min prisidé er omkring 3.000 kr.

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal lige siges ideen har været vendt med Trustpilot, som var helt vilde med ideen. Men de har desværre ikke ressourcer til at løfte opgaven indenfor det næste år. 

Så er det om at slå til! Smile

Tilmeldt 22. Sep 07
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er på, skriv til admin@makanomedia.dk

Mvh. Kasper

Spar porto (åbner i nyt vindue) hvis du udsender mange fakturaer, rykkere eller salgsbreve

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Mail sendt!

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 04:01
Hvor mange stjerner giver du? :

skriv lidt mere til rasmus[at]hoeks.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)