Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Langsom blog

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Copenhagen
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 298
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er Smile

På min blog bliver en del af sitet hurtigt klar når man går ind på hvilken som helst del af sitet (artikler, forside, om, osv.) Problemet er at venstre kolonne er meget langsom om at komme frem. Dette er noget, som er sket inden for de seneste 2 uger. Den kommer ca 3-5 sekunder senere.

Nogle bud på løsninger?

Ps. sitet er www.AktivMotion.dk

Fra Århus
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 12:41

Løsningen er at bruge et cache plugin.

Med cache pluginet  WP Super Cache gemmer Wordpress en "statisk" kopi af din side, når der kommer nye besøgende. Det vil sige, at i stedet for at besøgende skal hente alt information frem helt nede fra databasen, så henter den bare informationen som pluginet har gemt.

Det vil helt sikkert øge performance på dit site.

http://wordpress.org/extend/plugins/wp-super-cache/

Fra Copenhagen
Tilmeldt 3. May 08
Skrevet kl. 13:07

Jeg forstår bare ikke hvorfor min blog  pludselig er blevet langsommere i venstre kolonne? Det er ikke fordi trafikken er 10 doblet eller sådan noget

Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 13:16

Mit bud, ville være at nedsætte antal posts på forsiden. Din sidebar loader først, når alle posts er indlæst på forsiden, hvilket tager del tid.

Så kort forsiden ned til visning af 10 posts og smid paginering på - så burde problemet løse sig.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 3. May 08
Skrevet kl. 13:21

"paginering" - mener du så flere sider? Altså fx 10 artikler på forsiden og så man kan bladre til næste side?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)