Hej alle Jeg lever af at sælge mit CMSsystem med indbygget SEOmodul. Systemet er programmeret af mig selv, og det er superstærkt teknisk både i forhold til brugervenlighed, sikkerhed og søgemaskiner. Men... Jeg har i den grad brug for at få systemet til at se ligeså professionelt, kompetent og brugervenligt ud, som det faktisk er. Derfor vil jeg gerne høre fra de dygtige grafikere på Amino, om nogen kunne tænke sig at give et tilbud på at give udseendet en ordentlig omgang. Du kan se hvordan min salgsside ser ud hér Her kan du se hvordan kontrolcenteret ser ud Og her kan du se et eksempel på hvordan det ser ud hos en af mine glade kunder Inden du byder ind, vil jeg gerne lige nævne nogle punkter, som du skal være opmærksom på: -Systemet er bla.a. baseret på siderne kan valideres inden for W3C''s rammer og overholder følgende standarder, WAI AAA, Section 508, samt WCAG level 2 (level 3 er på vej). I Frontend''en anvendes der derfor ikke: - Flash - Frames - Java - Tabeller til layout Send mig et tilbud eller dine spørgsmål her i tråden eller på mail til rene@loweneck.dk |
Tilbud ønskes! Grafisk arbejde!
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
- 1
Står selv og leder efter en god CMS-partner, så hvis det skulle have interesse, så kan du da skrive til brian@fraende.dk .. Nu er jeg ikke helt med på hvad det er du skal have designet.. Er det din egen salgsside, eller er det selve systemet ??.. Kan give dig en pris så snart jeg ved det :) .. Så send mig gerne en mail på brian@fraende.dk ... |
Hej Brian Det lyder da meget intressant. Lad mig hører lidt mere om hvad du mener med en CMS partner. Hvad forventer du samarbejdet skal gå ud på osv. Jeg er selv intresseret i et samarbejde, så måske vi kan finde ud af noget. Jeg har som sagt et rigtig godt cms system, der hvor jeg har brug for hjælp, er til selve designet af siderne. |
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)