Eftersom jeg har ændret min virksomheds navn fra Connseb ApS til Connseb Travels ApS syntes jeg mit logo skal have en tur så hele virksomhedsnavnet er med. Jeg har selv designet det nuværende logo www.connseb.eu og vil egentlig godt selv designe mit nye logo. Jeg sidder bare med det problem, at når jeg arbejder på et nyt logo, syntes jeg hurtigt det bliver for lang. For langt, i den facon, at Connseb Travels ApS er et langt virksomheds navn. Jeg har derfor besluttet, at jeg kun vil bruge Connseb Travels da ApS kun er en betegnelse som rent image mæssigt samt for mine kunder er ubrugelig.
Er der nogen der kan komme med ideer til hvordan og hvad jeg kan gøre for at skabe et godt logo ??
|
Hej Patrick
Ja, du har ret i, at det er et langt navn. Men jeg synes at den måde, du har løst det på i dit nuværende logo er fint. Altså at bruge Connseb som stort og travel som lille. Men det nuværende signalere hverken rejse eller sne!
Nu du skal lave om på det, så synes jeg, at du skal gøre noget for at få inkorporeret en illustration/bomærke i dit logo som signalere skirejser. Så ville kunne du faktisk komme ud over dit problem, idet at bomærket vil være det der træder frem og Connseb Travel står som byline i logoet. Det ville styrke rejsebureauets image - og at man ved allerede første gang man ser dit logo, at det er skirejser, du sælger.
Du kunne også kombinere en illustration og Connseb. Hvad ved jeg... sætte et par ski igennem O'et eller noget i den stil - kan du følge mig? Eller som jeg skrev finde en rigtig fed illustration under den og så skrive hele navnet med en fed skrift med mindre skrift.
Men jeg kan kun anbefale dig at lægge den ud som en opgave på Amino freelancer. Der kan du jo selv sætte prisen og så får du en hel masse forslag.
:-) Dorthe