Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 5. May 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

ER der nogen som kender OSCSHOP, så kunne jeg godt tænke mig at vide hvordan den er i forhold til eksempelvis Dandomain

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 09:49

Går udfra du mener OsCommerce.

Der er kæmpe forskel på de to platforme. Det skal lige siges at jeg ikke er ekspert, har blot læst mig til en del omkring de to emner.

DanDomain er en lejet løsning hvor du hver måned betaler X antal kroner. Det er deres system, og der er derfor restriktioner på hvor mange ting du kan lave.

OsCommerce er en open-source platform, hvilket vil sige at den er gratis at benytte. Kan downloades fra www.oscommerce.com. Der kan du gøre hvad du vil, og det er en skabelon der er benyttet af mange tusinde webshops. Der kan du i princippet bruge fx. Gigahost.dk og slippe med at betale 20 kr. om måneden.

Hvis du vil kaste dig ud i det, vil jeg anbefale dig at prøve kræfter med Magento, som skulle være rigtig godt.

Men ellers så søg lidt rundt herinde på Amino omkring webshops og de mange systemer der findes. Det er en kæmpe verden, og der er mange spændende muligheder :)

Held og lykke, og spørg endelig hvis der er andet.

Tilmeldt 29. Jul 08
Indlæg ialt: 46
Fra  Media Function Skrevet kl. 10:17

Hej,

Vi kan hjælpe dig igang med både OsCommerce eller Magento.
Vi kan også levere et unikt design til din dandomain løsning, såfremt du vælger den.

Kontakt os her...

De bedste hilsner
Jakob Hofman

Tilmeldt 5. May 09
Skrevet kl. 16:54

Casper Blom:

Går udfra du mener OsCommerce.

Der er kæmpe forskel på de to platforme. Det skal lige siges at jeg ikke er ekspert, har blot læst mig til en del omkring de to emner.

DanDomain er en lejet løsning hvor du hver måned betaler X antal kroner. Det er deres system, og der er derfor restriktioner på hvor mange ting du kan lave.

OsCommerce er en open-source platform, hvilket vil sige at den er gratis at benytte. Kan downloades fra www.oscommerce.com. Der kan du gøre hvad du vil, og det er en skabelon der er benyttet af mange tusinde webshops. Der kan du i princippet bruge fx. Gigahost.dk og slippe med at betale 20 kr. om måneden.

Hvis du vil kaste dig ud i det, vil jeg anbefale dig at prøve kræfter med Magento, som skulle være rigtig godt.

Men ellers så søg lidt rundt herinde på Amino omkring webshops og de mange systemer der findes. Det er en kæmpe verden, og der er mange spændende muligheder :)

Held og lykke, og spørg endelig hvis der er andet.

Nej jeg mente ikke oscommerce, men firmaet hedder åbenbart oscshop  www.oscshop.dk  det var her jeg var inde og se lidt på deres shop, men jeg ved ikke om det er en de selv har udviklet eller eller de som mange andre designer vidre på en færdig platform, såsom Dandomain eller Scannet

Tilmeldt 5. May 09
Skrevet kl. 16:59

Jakob Hofman Pedersen:

Hej,

Vi kan hjælpe dig igang med både OsCommerce eller Magento.
Vi kan også levere et unikt design til din dandomain løsning, såfremt du vælger den.

Kontakt os her...

De bedste hilsner
Jakob Hofman

Hvis i arbejder både med Dandomain, Oscommerce og Magento, kan du vel også fortælle mig hvad løsning der er at foretrække

Fra Hjørring
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 103
Fra  Dyngby.com Skrevet kl. 18:39

Hehe ja, han svarede vist ikke på dit spørgsmål....

DanDomain er en lukkede platform hvor imod osCommerce er open source.

DanDomain er en dansk udbyder, som hele tiden udvikler og supporter dig når du har brug for det.

osCommerce er forældet, og vil derfor anbefale dig Magento i så fald du vælger open source.

Tilmeldt 29. Jul 08
Indlæg ialt: 46
Fra  Media Function Skrevet kl. 19:13

Det kan jeg desværre ikke ud fra dit indlæg.
De systemer der er nævnt her har hver deres stærke og svage sider.

Send mig en mail med en mere detaljeret beskrivelse, så skal jeg vende tilbage med min mening.

Dog vil jeg give dyngby ret i at OsCommerce er en smule forældet.

/Jakob Hofman

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 19:47

Er man så heldig at Simon og Jacob vil dele med os, hvad der er forældet eller ikke virker ved osCommerce?

Mvh.

Jimmy

Tilmeldt 5. May 09
Skrevet kl. 00:04

Dimsedut:

Er man så heldig at Simon og Jacob vil dele med os, hvad der er forældet eller ikke virker ved osCommerce?

Mvh.

Jimmy

Næææ, det er der åbenbart ingen der vil/kan svare på.

Mit oprindelige spørgsmål gik ellers også på om nogen var bekendt med, havde erfaring med Oscshop, www.oscshop.dk, som i mine høre lyder udmærket, men jeg kan ikke se om det er en lukket platform eller....

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 17:39

Hej,

Ja jeg har hørt om oscshop.
Og kender overfladisk deres løsninger, kender dem da en af deres kunder har kontaktet mig.

Jeg kan evt. henvise dig til denne kunde, så du kan få hans erfaring med newangel(moderselskabet)?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)