Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal du have rullende reklame ? Jeg har bilen du har budskabet..

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 00:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg kan hermed tilbyde reklame på min bil som på taxaer..

Bilen er en lille ford fieasta `97 som hvert år ruller ca. 20,000 i Randers og Opland.

Bilen bliver kørt på en pæn og forsvarlig måde, så du ikke får dårlig reklame.

Bilen kan evt deles op til flere firmaer.

Reklamen og monteringen er noget du står for, jeg kører do selv bilen ud til demder skal filme bilen ind.

Jeg kan tilbyde reklame for 1 eller 2 år.

Har det interress kan jeg kontaktes på mail.  kontakt@mikkelfriis.com

evt spørgsmål heri tråden

Mikkel

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 478
Fra  kornerupdesign Skrevet kl. 12:12

Smart tænk! Smile

Hvad regner du med at tjene på det? Det er jo penge lige i lommen for "gratis arbejde"!

:-) Dorthe

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:53

Heej Dorthe..

Ja jeg synes selv om ideen og elsker og kører bil (kan bare ikke sidde hjemme) Jeg kører mest i Randers, men også motorvejen til Brønderslev (nordjylland hver anden fredag. Aarhus er også et punkt jeg rammer ofte.

Pris pr. mdr 999,- og så betaling for et år.  Evt et ud på at klistre min bil ind.

Mikkel

Mikkelfriis.com

Mikkel

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:11

Ideen har været oppe mange gange og er ked af at skyde den ned, men den holder desværre ikke økonomisk. Du skal tænke meget kreativt for at det bliver et relevant alternativ ift. en taxa.

Mikkel Friis Media:
Pris pr. mdr 999,- og så betaling for et år.  Evt et ud på at klistre min bil ind.

En taxa kører 125.0000 km/årligt (de vil meget gerne have frikørt den på 2 år)
Din ford kører 20.000 km om året (det samme som jeg har kørt de sidste 3 måneder)

En taxa koster 12.000-20.000 kroner årligt for en total dækkende reklame
Din ford kører 16% af en taxa... så 1.920-3.200 ville være mit bud for en total dækkende reklame.

... men da en sådan gang folio let koster 20-30.000 kroner, kan det ikke rigtig betale sig at vælge ford'en frem for mercedesen da startomkostningerne er de samme.

Fra Regstrup, Danmark
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 456
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 13:43

Tillykke med drengen Mikkel.

Motorvejen til Brønderslev ville jeg ikke bruge som reference, der kører jo ikke mange biler :)

Det koster omkring 5.000 at pakke en bil ind, såvidt jeg husker, og for 999,- per måned kan man få en del Adwords. :) Men jeg kan anbefale dig at kontakte sponsorcar.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 13:52

Hej Mikkel

Tror du ikke at du ville få mere glæde af at reklamere for dig selv?

Som nævnt så er der ikke mange penge at tjene på det, så jeg ville da helt sikkert hellere reklamere for mig selv, end at få min bil klistret til med "Fru jensens Systue" reklamer.....

Hilsen Morten

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)