Ja jeg synes selv om ideen og elsker og kører bil (kan bare ikke sidde hjemme) Jeg kører mest i Randers, men også motorvejen til Brønderslev (nordjylland hver anden fredag. Aarhus er også et punkt jeg rammer ofte.
Pris pr. mdr 999,- og så betaling for et år. Evt et ud på at klistre min bil ind.
Ideen har været oppe mange gange og er ked af at skyde den ned, men den holder desværre ikke økonomisk. Du skal tænke meget kreativt for at det bliver et relevant alternativ ift. en taxa.
Mikkel Friis Media:
Pris pr. mdr 999,- og så betaling for et år. Evt et ud på at klistre min bil ind.
En taxa kører 125.0000 km/årligt (de vil meget gerne have frikørt den på 2 år) Din ford kører 20.000 km om året (det samme som jeg har kørt de sidste 3 måneder)
En taxa koster 12.000-20.000 kroner årligt for en total dækkende reklame Din ford kører 16% af en taxa... så 1.920-3.200 ville være mit bud for en total dækkende reklame.
... men da en sådan gang folio let koster 20-30.000 kroner, kan det ikke rigtig betale sig at vælge ford'en frem for mercedesen da startomkostningerne er de samme.
Motorvejen til Brønderslev ville jeg ikke bruge som reference, der kører jo ikke mange biler :)
Det koster omkring 5.000 at pakke en bil ind, såvidt jeg husker, og for 999,- per måned kan man få en del Adwords. :) Men jeg kan anbefale dig at kontakte sponsorcar.
Tror du ikke at du ville få mere glæde af at reklamere for dig selv?
Som nævnt så er der ikke mange penge at tjene på det, så jeg ville da helt sikkert hellere reklamere for mig selv, end at få min bil klistret til med "Fru jensens Systue" reklamer.....