Jeg hedder Lasse Christian Petersen. Jeg skriver til dig fra on2net.dk, fordi jeg sammen med to andre friske fyre har opstartet et nyt mediebureau, med ét i tankerne, nemlig at gøre det så billigt som muligt for dig som eventuel kunde. Vi er glade for selv de mindste opgaver, hvad enten du blot ønsker at få lavet en knap, et banner, en ændring på din nuværende hjemmeside eller du ønsker en helt ny og skræddersyet hjemmesideløsning. Så kan du trygt stole på os og oveni købet spare en masse penge, frem for at vælge én af de dyre mediebureauer. Vi er alle uddannede i branchen. Vi kan varetage alle opgaver lige fra programmering, grafiske detaljer, rådgivning, tryk og print, arbejdstøj m.m. Jeg skriver til dig, for at din virksomhed får muligheden for at vide vi er til, samt give dig muligheden for nogle enestående tilbud. Priserne holder vi nede, da vores vision er at gøre et godt stykke arbejde til priser langt under vores konkurrenter. Hvad enten du har en simpel eller vanskellig opgave, ser vi meget frem til at høre fra dig med henblik på et muligt samarbejde. Tag et kig på vores hjemmeside og læs meget mere http://www.on2net.dk Ha’ en fortsat god dag.
|
Rigtig flot hjemmeside, I har fået stablet på benene. Tillykke med det og held og lykke med projektet.