Jeg har et spørgsmål og ønsker en god pris på følgende:
Jeg skal bruge nogen baggrudestreamere til biler, hvor jeg selv laver designet og det hele. Det skal kun trykkes og printes ud og være i god kvalitet.
Jeg har kigget forskellige steder men kan kun finde firmaer som laver det med hvid baggrund og kun tekst. Jeg skal have en farvet baggrund og forskellige elementer på.
Kan du/i give mig et hint eller en pris på dette?
På forhånd tak og rigtig glædelig jul til jer alle.
Før du bevæger dig ud i at lave streamer til bagruden, tjek lige reglerne for det. På hvidplade biler må streameren ikke dække for udsynet i bagruden. På gulplade biler mener jeg at man gerne må. Tjek det lige op, så du ikke kommer til at bruge penge på noget som politiet befaler dig at tage af igen.
pr. 20-12-04 må alle ruder bag fører tones,tildækkes i den grad man selv ønsker, Eneste krav er at du har sidespejl i højre side, hvilket de fleste her i forvejen.
pr. 20-12-04 må alle ruder bag fører tones,tildækkes i den grad man selv ønsker, Eneste krav er at du har sidespejl i højre side, hvilket de fleste her i forvejen.
NYE REGLER DU:
Tirsdag den 22. maj 2007, 15:44 - Erhvervsbladet.dk
Jeg vil meget gerne give dig en god pris på opgaven, så send mig evt. en mail med antal, størrelse, forventet levetid etc. Mailen er info_at_ide-sign.dk
"Hvem gælder disse regler for? Reglerne gælder kun for personbiler, dvs. varebiler, lastbiler og busser er undtaget for reglerne."
Betyder det ikke, at gulplade biler ikke er omfattet af den regel?
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
"Lovgivning.
Nye regler betyder, at der skal være frit udsyn i bagruden på alle
biler. Hvis man har store reklamestreamere siddende, kan man få store
bøder. Varebiler er dog undtaget."
"Hvem gælder disse regler for? Reglerne gælder kun for personbiler, dvs. varebiler, lastbiler og busser er undtaget for reglerne."
Betyder det ikke, at gulplade biler ikke er omfattet af den regel?
Undskyld jeg ikke fik det besvaret ordentligt.
Gulpladebiler er IKKE omfattet af den regel. En gulpladebil behøver ikke engang at have glas i bagruden. Så på en gulpladebil må du sætte folie over hele ruden....