Tænker du, på dem der har webshop, og så ville du stå for lageret, og sende varen? Jeg synes da det lyder som en god ide, men hvad skulle sådan noget koste. Hvis vi tager udgangs punkt i et fortrinsvis lille lager på måske 30-50 forskellige ting. Hvad ville du tage per order, for at pakke og sende? Det du tager for det, skal jo gerne gå op med hvad jeg sparer i tid og hvad jeg kan forlange i merpris på mit salg.
De fleste sexshops jeg kender , er lager hos producenten som søger for forsendelse til dem der bestiller sin vare igennem shoppen og derved selvfølgelige også har lager derved , man kan bruge deres model billeder på ens side når man sælger deres vare .
Ja så ikke selv at sende vare med mv. er yderste udbredt
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Ja der er mange webshops, som bruger dropshipping og så er der også mange som køber hjem efter de har solgt varen og kun skal bruge et firma til at tage imod varen sætte ny label på og så sende den igen...
Hvad har du af shop, hvis du har nogen og hvor køber du dine varer i så fald,,,
Ja der er mange webshops, som bruger dropshipping og så er der også mange som køber hjem efter de har solgt varen og kun skal bruge et firma til at tage imod varen sætte ny label på og så sende den igen...
Hvad har du af shop, hvis du har nogen og hvor køber du dine varer i så fald,,,
Jesper
Jeg Har ikke shops endnu
Der arbejdes på en ny side hertil det ny år , og jeg skal ud og finde flere leverandører , mine vare skal være indenfor det erotiske vare sortiment og sikkert også lidt stripper vare , som vi selv laver.
vi skal også ud og finde nogle der kan sende vores vare og gerne billige pris og god service.
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Ang. pris på ydelsen. kommer jo helt an på om det er 100 forskellige varer eller 5 forskellige. da det er hurtigere at overskue 5 forskellige. Jeg har ikke spekuleret så meget i prisen på det. da jeg først ville undersøge om nogle af de mindre virksomheder idag, kunne finde på at gå den vej.
Da jeg selv er ved at starte op i de små, og har pladsen til at opbevare mere end mit eget. kunne der muligvis flytte en kunde ind hos mig jo :) eller 2 :).
Det er en rigtig god ide tror jeg. Outsourcing Lager og Logistik, slet ikke dårligt.
Men jeg tror du bliver nød til at have et større lager for at kunne holde dig en levevej på den måde. Derudover får du jo så ansvaret for andre forretningers varer, dvs at en rigtig god forsikring vil være yderst nødvendig.
Tænker du på noget der slår "billigpakkepost" i priser på levering koblet sammen med et lagerhotel med pluk og pak, der kan håndtere krav til temperatur og holdbarhedstid? Og som også kan håndtere affigtsbelagte varer? Og til både meget små og meget store shops?
Så tror jeg du har fat i noget - men du skal nok komme med en baggrund i branchen for at have den fornødne erfaring. Fortjenesten ligger i marginalerne her, så det skal køre 100% efter en snor for at give penge.