Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan ikke tage mig sammen

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 2. Nov 09
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder for mig som om, du har nogle bekymringer omkring kapital og at du ikke umiddelbart kan lave den hjemmeside, som du gerne vil have.

For at løse de problemer, vil jeg foreslå, at du følger det her gratis "kursus": http://www.thirtydaychallenge.com/training/

Det vil tage dig omkring 4 uger, og hvis du gør det de beder dig om, vil du efter 4 uger kunne følgende:

- Lave en hjemmeside.
- Skaffe gratis traffik til din hjemmeside.
- Tjene penge ved at sælge reklame på din hjemmeside.

Det vil altså løse problemerne med hjemmesiden, og få dig et langt stykke af vejen men hensyn til kapitalen, da du nu har vist, at du kan få en hjemmeside  til at generere et overskud.

Når man skal præsentere et projekt overfor andre, så er der en enorm forskel på om man har en ide, eller om man har en ide og erfaring med at føre ens egne projekter ud i livet og skabe et overskud ud af "ingenting".

Det er ikke sikkert, at det jeg har foreslået er den rigtige indgangsvinkel for dig - Det er bare den tilgang jeg selv ville bruge, hvis jeg skulle starte forfra.

Fra 7200 grindsted
Tilmeldt 22. Mar 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

hej simon

kender det ALT for godt jeg har samme problem fortiden, det må

være vinteres skyld !

jeg har dog en ven jeg ringer til engang i mellem omkring min ide, men

det er ikke altid helt nok engang imellem.

 

Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 492
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Jacob

Jeg har valgt at bruge min tid paa c programmering, mekanik og elektronik mm. At skulle starte med at lave hjemmesider vil hojst sandsynligvis ikke bare noget godt fra sig.

Hjemmesiden skal indeholde en masse database og tilmelding samt betalings automatik over pbs. Det vil jeg aldrig selv kunne lare paa 4 uger og slet ikke servicere.

Men ideen er god, jeg tror bare at det er en ting jeg maa faa andre til.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)