Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lokaler søges i køge af Ballonbutikken.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej til Jer alle sammen Smile

Jeg står og skal bruge ca. 100 kvadratmeter produktions lokale/Lokaler I eller omkring Greve, Solrød, Køge fra ca. den 01-03-2010 Det skal være lokaler hvor der må være lidt støj, da en ballon tryk maskine køre på trykluft og puster ca. 1000 stk. balloner op i timen og slipper dem igen.

Hvis nogle af Jer kender til nogen som lige har de lokaler eller I selv måske har dem så må I godt kontakte mig på mail ronnie@ballonbutikken.dk

Med venlig hilsen

Ronnie

www.ballonbutikken.dk

Venlig hilsen.

Ronnie 

Tilmeldt 10. May 09
Fra  Ronnie Skrevet kl. 21:00

Prøver lige at smide den op igen, i håbet om at nogle skulle side med noge gode ideer, måske nogle som ville dele et lejemål

Venlig hilsen.

Ronnie 

Tilmeldt 15. Aug 09
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 23:41

www.ballonbutikken.dk :

Prøver lige at smide den op igen, i håbet om at nogle skulle side med noge gode ideer, måske nogle som ville dele et lejemål

Hej,

Hvor meget er støj niveauet på ca. kan måske godt leje lidt af vores ud, men hvad er du max. villig til pr. mdr. for leje med alt incl.?

Tilmeldt 10. May 09
Fra  Ronnie Skrevet kl. 11:04

Hej med Jer.

Støjen er lidt høj, der skal høreværn på, men ellers bygger man bare maskinen ind, så lyder bliver dæmpet, men det kommer også meget an på hvad det er for lokaler som I har? mine maskiner tåler IKKE fugt og de koster ca. 500.000 kr. pr. stk. så der skal jo også være mulighed for at forsikrer dem og sætte alarmer op.

Og det med prisen er jo ikke hvad jeg er villig til at betale, men Jer som skal komme med en pris, og så kan jeg se om jeg vil give det for de lokaler som I har.

Ronnie.

Venlig hilsen.

Ronnie 

Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 00:49

Hejsa

Jeg har arbejdet hos Citymail i Køge-afdelingen (som jo desværre lukker ned i Danmark her nu d. 1.) og vores lokaler var da rigtig gode synes jeg. Har gået der i 3 år. Men hvem udlejeren er aner jeg ikke, men mener der står et skilt derude med navn. Men mener også at vi havde forpligtet os til en hvis årrække, så måske hvis du kontakter Citymail det er muligt at få overdraget kontrakten. Ja, jeg er fyret så ikke rigtig mulighed for at hjælpe på anden vis, men de er i gang med nedlukning så mon ikke du kan finde nogen på hovedkontoret i Tåstrup der måske ved noget. De er nok tættere på de 200 kvm dog (uden at være sikker), og loftshøjden er nok ikke meget over 2½, men der er pænt køkken og badefasciliteter til både herrer og damer. Vi har gået 15 +/- mand der og sorteret post i 3 år. Beliggenheden er Tangmosevej 88 i Køge.

Ja, bare et tip, aner ik hvad pris eller noget er, jeg har jo bare været menig ansat :)

MVH
Hans Pedersen

Tilmeldt 10. May 09
Fra  Ronnie Skrevet kl. 22:20

Hej Hans.

Tak for hjælpen, men de lokaler lidt for store til mig så meget plads har jeg ikke brug for, men ellers tak for hjælpen Smile

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra -
Tilmeldt 30. Dec 09
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 22:23

Prøv at tage et kig på oline.dk der plejer at være rigtig mange gode lokaler Wink

Tilmeldt 10. May 09
Fra  Ronnie Skrevet kl. 23:00

Hej Von.

Det vil jeg da lige prøve tak for det

Venlig hilsen.

Ronnie 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)