Hej Mit navn er Jan Lee Jeg har designet et nyt brugskunst koncept som jeg kalder Round Tree. I kan se de første 4 produkter på www.roundtree.dk Jeg har fået lavet en markedsundersøgelse der siger at ca. 75 procent af befolkningen over 45 år gerne vil have et eller flere af produkterne stående i deres køkken. Desuden har jeg en interesseret grossit i Australien og i Sverige. Det jeg mangler er en partner der er kendt i brugskunst branchen og som selv gerne vil have et eller flere af produkterne i han eller hendes hjem. Det skal helst være en med flair for salg og gerne have et stort netværk i banchen. Desuden mangler jeg også en investor, det kan godt være samme person. Produkterne er ved at komme stille og rolig ud i de danske hjem og jeg har kun fået posetive tilbagemeldninger fra kunderne. Der er store muligheder i konceptet. Jeg glæder mig til at høre fra jer, til en mere dybdegående snak. Med venlig hilsen Jan Lee Round Tree Snerlevej 32 6710 Esbjerg V. tle. 51516280 e-mail. roundtree@esenet.dk |
Partner, investore søges
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)