Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jubii?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra bagsværd
Tilmeldt 28. Mar 06
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :
jeg er delvist enig med dig Ken, men vi møder fra tid til anden kunder der fortsat bruger Jubii som søgemaskine, tænk på at i denne sammenhæng er du ekspert og de begyndere. Vi talte forleden med en af vore kunder om søgemaskineoptimering og han sagde til os "Jamen det kender jeg godt, det har jeg selv klaret, her!" og så viste han os en faktura med søgeord han havde købt hos Krak.dk. Der findes også sektioner på jubii der henvender sig til et lidt mere modent publikum.
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 19:26
Vi har prøvet Jubii pakke med søgeord.

Hvis din butik har en god konvertering er det sikkert ok. Vi fik ikke nok for pengene. Samtidig er det måske for meget med 30 søgeord. Vi fik folk ind som søgte på nogle produkter som vi havde ganske lidt af i shoppen. Det giver jo en dårlig konvertering. Så for os var det bedre med 10 søgeord som ramte der hvor vi var stærkest.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 20:15
Dato: 14-10-2006 16:26:05 Forfatter: Ken Krejlgaard Poulsen I 1996 da jeg sad og skulle søge efter noget var det altid Jubii der blev brugt...
Men nu mener jeg man skal gå imod Google...
Folk havde altid Jubii som startside men nu har Google nok vundet den kamp...
Jeg mener ikke selv jeg har brugt Jubii siden de solgte auktionen...
Og som Per skriver tror jeg nok osse det mest er unge folk der bruger Jubii...

Når man skal markedsføre sin virksomhed bør man ike nødvendigvis se så meget på sig selv eller sine venner. Man bør se på hvor målgruppen faktisk er. Og der er fortsat mange brugere på Jubii, omend Google har snuppet meget af søgetrafikken. Jeg er sikker på at Jubii''s sælgere gerne vil oplyse om hvilken demografi Jubii''s brugere har.
Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 20:51
Jeg har Jubii som start side i mange år, men jeg bruger den aldrig at søge på det var kun i gamle dage :-), og jeg har spurgt ca 100 af mine unge kunder, de gør helle ikke - Det er Google som løber af med den sejer det er 100%. Kan også se det på min statik hvor de fleste kommer fra...

Jubii gør noget helt forkert syndes jeg,,, Det skulle være 110% GRATIS at at være på med 20 søge ord. Og dem som får flest klik i deres indeks står FØRST (på den måde kommer hjemmeside kvalitet først, og ikke kun de "fjolser" der lige har skudt lidt penge af på kliks)...  Så fik  vi søge :-) en søgemaskine man gad at bruge. .. Og så tjen dog de penge på reklamer og lave noget salg af div. produkter som går ind over os webshops, som vi så kunne betale nogen % for... 

Tilmeldt 11. Oct 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 00:48
Hej igen

Endnu engang tak for input etc.

Selvom jeg godt kan mærke at det ikke er alle der tror på Jubii (er heller ikke selv overbevist), tror jeg alligevel at vi giver det en chance med nogle af vores stærkeste søgeord - dog i form af en af de mindre pakker.

Skal nok holde jer orienteret.

Hilsen Martin

Tilmeldt 11. Oct 06
Skrevet kl. 11:50
Hej igen

Jeg har besluttet mig for at give Jubii en chance - linkpakke 7 med 5 søgeord er bestilt (kr. 3500,-).

Hvis vi kan sporer en god repons, kan vi altid opgradere. Nu bliver det i hvertfald testet, så I er altid velkommen til at kontakte mig hvis I selv overvejer Jubii, og derfor vil høre lidt om effekten...

Hilsen Martin
www.exprise.dk

Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 11:55
Har du så selv defineret dine søgeord, eller fået trafiktal fra Jubii, så du kunne udvælge de bedste?
Tilmeldt 11. Oct 06
Skrevet kl. 12:07

Dato: 20-10-2006 11:55:07 Forfatter: Trewop Har du så selv defineret dine søgeord, eller fået trafiktal fra Jubii, så du kunne udvælge de bedste?

Jeg har selv defineret søgeordende, men Jubii hjælper gerne med at tjekke statistikker på de forskellige ord. Fik mine ord tjekket hvilket gør at jeg har en fornemmelse af hvilken placering jeg får (det kan dog ændre sig på sigt...).

Hilsen Martin
www.exprise.dk

Tilmeldt 6. Jun 06
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 15:37
Jeg har kun dårlige erfaringer med Jubii. De er for det første ALT for dyre set i forhold til Adwords, du får langt flere besøgende for de samme penge med Adwords end man gør med en Jubii linktilmelding.

Jeg har prøvet en pakke 4 til 15.000kr, og da jeg så godt som ikke modtog nogen trafik fra jubii ringede jeg, og fik at vide at de ville prøve at kigge på mins søgeord, da jeg nok havde valgt nogle forkerte søgeord. Nu var det så bare ikke søgeord jeg havde valgt, for de søgeord jeg valgte lavede jubii selv om til noget de mente var mere passende. Nå men de ville kigge på det og ringe tilbage, det gjorde de bare aldrig og så blev de droppet.

Et at problemerne med søgeordene er at du kun kommer frem ved den præcise søgning på ordet. Så hvis du har søge ordet "kage" og der søges på kager, kagerne, kagemand, chokoladekage, jordbærkage, lagkage, osv. så kommer du ikke frem kun hvis der præcist søges på "kage" og så kan man altså hurtigt få brugt 15 søgeord.

Der findes en masse små søgemaskine og linkindeks som hver for sig ikke er noget værd men hvis man tager dem alle så giver de faktisk bedre resultater end en jubii tilmelding til 15.000 kr og det eneste det koster er en eftermiddag hvor man bruger lidt til på at finde dem og tilmelde sig.

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)