Jeg har kun dårlige erfaringer med Jubii. De er for det første ALT for dyre set i forhold til Adwords, du får langt flere besøgende for de samme penge med Adwords end man gør med en Jubii linktilmelding.
Jeg har prøvet en pakke 4 til 15.000kr, og da jeg så godt som ikke modtog nogen trafik fra jubii ringede jeg, og fik at vide at de ville prøve at kigge på mins søgeord, da jeg nok havde valgt nogle forkerte søgeord. Nu var det så bare ikke søgeord jeg havde valgt, for de søgeord jeg valgte lavede jubii selv om til noget de mente var mere passende. Nå men de ville kigge på det og ringe tilbage, det gjorde de bare aldrig og så blev de droppet.
Et at problemerne med søgeordene er at du kun kommer frem ved den præcise søgning på ordet. Så hvis du har søge ordet "kage" og der søges på kager, kagerne, kagemand, chokoladekage, jordbærkage, lagkage, osv. så kommer du ikke frem kun hvis der præcist søges på "kage" og så kan man altså hurtigt få brugt 15 søgeord.
Der findes en masse små søgemaskine og linkindeks som hver for sig ikke er noget værd men hvis man tager dem alle så giver de faktisk bedre resultater end en jubii tilmelding til 15.000 kr og det eneste det koster er en eftermiddag hvor man bruger lidt til på at finde dem og tilmelde sig.