Hej Amino
Normal synes jeg SEO er dødkedeligt og voldsomt overvurderet ift. alle mulige andre marketingformer, men en enkelt ting kan jeg altså ikke leve med.. Jeg ranker nummer 8 eller 9 på mit eget navn!. Det er ikke fordi jeg hedder Anders Jensen eller et andet meget almindeligt navn, men søger man på "Simon Tørring" kommer der både resultater for K-forum, Amino & Krak op før min egen forside. Lynhurtigt vil jeg gøre det klart, at jeg ikke har tid til at bruge mange timer på det. Men er der nogle gode tricks til hvordan, jeg kan vinde 'min egen' førsteplads?
De bedste hilsner
Simon Tørring
(PS - Link herunder) |
Hvis du ikke vil sætte tiden af til det, kan du jo ikke forvente at du bliver nummer 1.
Mit råd er (hvis du ikke har en god tid), at du skal skaffe et par backlinks og så eller skrive en tekst på 200-1000 ord om dig selv - med en keyword density på ~3%. Det er ikke tidskrævende at skrive om sig selv, og det er hurtigt løst. Jeg kan forestille mig at det er forholdsvist let at komme op på et navn, men jeg må indrømme at jeg ikke selv har prøvet mig på dette område før så det er svært at sige.