Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

lidt hjælp

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære amino'er jeg har ny prøvet at lave en hjemmeside og vil gerne havde lidt hjælp www.bilting.mono.net inden jeg ligger den på et domæne og laver SEO på den vil jeg gerne lige havde det hele på plads og et andet design kommer også på men jeg ville hører om i har nogle ider til hvad jeg kunne ligge på siden, og hvad der skal laves om o.s.v håber at få lidt hjælp fra jer hilsen den nye :) + hvis der nogle der har løst til at hjælpe lidt har jeg en rigtig rigtig god ide til en hjemmeside :) så skriv

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 343
Fra  SECUBI ApS Skrevet kl. 15:38

For mig at se er der flere annoncer, end der er indhold. Hvad er formålet med siden, og hvordan har du tænkt dig at tjene penge på den?

Secubi.dk - Videoovervågning til private og erhverv

Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 15:47

Formålet har jeg ikke rigtig tænkt på andet en der skulle omhandle biler !! derfor jeg søger lidt hjælp til ting jeg kunne ligge på siden ! :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. May 09
Indlæg ialt: 493
Fra  ThomsenMedia Skrevet kl. 15:54

Alt indenfor biler er vel OK som indhold.

Men du skal selv laver dine artikler!

Folk opdager hurtigt at din side ikke har noget indhold, andet end en masse links til andre bilsider, og så er der jo ingen grund til at besøge din side.

Skriv om dine interesser i forhold til biler, og skriv noget om hvorfor du har lavet denne side.

Venlig hilsen

Per Thomsen

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:07

Hej Zanion,

Velkommen til Amino!

Hvis du har nogle bilprojekter igang, kunne du jo lægge dem på og fortælle om fremskridtet.

Ellers ved jeg ikke helt om jeg har fanget hvad din egen idé er med siden. Vil du lav en linksamling til hvor man kan finde ting som solfilm, styling etc.?

Det eneste link jeg kender, som er bilrelateret er http://www.votech.dk/

Held og lykke med dit projekt i hvert fald!

Med venlig hilsen

Tommy

Fra Roskilde
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 22:15

zanion:

+ hvis der nogle der har løst til at hjælpe lidt har jeg en rigtig rigtig god ide til en hjemmeside :) så skriv

Hvad er det for en idé?

Send gerne en PB eller mail.

Mvh. Jesper Jakobsen

www.systemax.dk / jesper@systemax.dk / 22 30 90 95

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)