Hej alle Selvom jeg har travlt med min webshop Kidznet.dk, har jeg nu også fået flere idéer, men det kræver egentligt at jeg kan finde en Opensource-udgave af et community/nyhedssite. Jeg syntes at vi i den kommune jeg bor i mangler en oplysningsside om hvad der sker i kommunen, f.eks. koncerter, diverse arrangementer osv. Er der nogle som har kendskab til sådan en side som er gratis og lige til at udvikle videre på? Funktioner skal bl.a. have: - Kalender - Brugere skal selv have mulighed for at tilføje arrangementer mv., men jeg skal via adminmodulet godkende det først - Database som alle kommunens firmaer kan blive oprettet i - Alle firmaer skal selv have mulighed for at tilføje sig, jeg skal dog via adminmodulet godkende dem først. - Nyhedssystem med mulighed for billede-upload Om det er ASP eller PHP gør mig ikke så meget, bortset fra at jeg har mest erfaring med ASP-sider.. |
Hej Morten
Tag et kig på Wordpress! Det er faktisk et blog system, men mange bruger det som CMS eller nyhedssite. Du kan finde mange mods og gratis templates.
Mvh Adam
Danmarks billigste C-map