Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil i komme med input til vores SEO projekt (version 2)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Risskov
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 238
Fra  iAdvice Skrevet kl. 08:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej hej

For godt en måned siden bad jeg om input herinde fra, fordi vi ikke kunne komme fra side 2 til side 1 på google.

Vi har nu udførte alle de ting og endevendt hjemmesiden, hele menustrukturen blev vendt på hovedet og sat sammen igen efter jeres anbefalinger  - og det gav pote med det samme.

Vi ligger nu som nr 6 på side 1 med ordet Generatoranlæg, side 1/plads 10  med nødstrømsanlæg og Side 1/plads 9 med dieselgenerator.

Nu kommer vi dertil hvor jeg spørger, hvad mener vi mangler for at komme højere op?

Jeg mener personligt at der mangler tekster og atter tekster under de 3 menupunkter som vi ønsker højere op? er i enige?

Alt feedback er fantastisk, så spæd til :)

Mvh Johnny Hansen

Nordhavn A/S  - Generatoranlæg i høj kvalitet til hurtig levering.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 08:43

Har i husket en masse linkbuilding? :) Evt. i Jeres profiltekst på diverse forums. Og så skal det være links som du har lavet ovenover, det er godt Yes

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 09:11

Nyt tekst er aldrig et dumt sted at starte.

Efter at have tjekket mængden af backlinks, synes jeg dog I først og fremmest skal fokusere på linkbuilding til jeres website.... Jeg tror det er det, der vil give mest værdi for jer lige nu.

Derudover synes jeg i skal udvælge 1 side, som I vil ranke på til hvert søgeord. Hav så gerne en række komplimenterende sider, som også omhandler det samme, men som alle linker til den ene side. På den måde kan I guide google igennem processen med at vælge den mest interessante side. 

Fra København
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 436
Skrevet kl. 09:18

Rasmus Hoeks:
Efter at have tjekket mængden af backlinks,

Det bedste I kan gøre er at skaffe kvalitets backlinks:  Links fra sider med samme emne.

Mvh Adam
Danmarks billigste C-map

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 19:57

jhansen1981:

For godt en måned siden bad jeg om input herinde fra, fordi vi ikke kunne komme fra side 2 til side 1 på google.

Nu kommer vi dertil hvor jeg spørger, hvad mener vi mangler for at komme højere op?

Som du selv skriver, så mere relevant tekst.

Men SEO arbejde tager tid, og det er slet ikke sikkert at alle jeres ændringer har givet pote endnu, er der kun nogle uger siden at tiltagene er udført, kan i sikkert forvente forbedringer endnu.

Ellers er det som nævnt flere links, men man venter på resultaterne af ens arbejde.

Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 20:53

Nu nævner mange at i skal skaffe flere backlinks hvilke også er rigtigt. LIge et par ting som er værd at huske:

Få links til andre sider end jeres hovedside, Især til sider med ord i gerne vil rangere højt på.

Sørg for at variere anker teksterne så ikke alle backlinks har samme titel

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:46

Evt. en blog på siden hvor i skriver om jer , wordpress er ekstrem god til en nyheds side , andre vil måske , abonner på jeres rss - feed og i kan også tilmelde denne rss - feed forskellige rss - feed portaler og så får i endnu mere links backSmile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)