Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indtjening på affiliate programs, adsense, etc...?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:

hehe

shit for en møj side...

mvh

jesper

Det er også en del år siden at der blev ændret på den sidst og i dag er han nok rimelig ligeglad med hvordan den ser ud Big Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 2. Nov 09
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 03:29

@Thomas

Jeg tror det vil være en rigtig god ide, hvis du kigger på mulighederne for at l opbygge siden i etaper - Især når den handler om et emne, som du ved meget om. Man kan meget nemt ende med at lave noget, som folk "burde" være interesseret i, men er rigtig svært at få dem til at læse om, da de simpelthen ikke ved/forstår, hvor brugbar ens side er.

Når du brænder for musik, så er det perfekt at lave en side om det. Det er bare vigtigt, at du er opmærksom på, at jo mere arbejde du har lagt i siden inden den kommer online, jo mere risikerer du at skulle gå tilbage og lave om.

Jeg ved ikke nok om dit projekt til at vide, om ovenstående er relevant for dig, eller om det er det rene nonsens.

Det er dog baseret på nogle dyrt købte erfaringer jeg gjorde mig, inden jeg begynde at tjene penge, og jeg har set rigtig mange nye affiliates ende med at miste motivationen fordi de brugte utrolig lang tid på planlægning og design, og der derfor går lang tid inden de kan se nogen form for resultater.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:00

Nu ved jeg ikke hvor meget Amazon betaler, men generalt er musik og film noget af det som er dårligst betalt inden for affiliate marketing - Når man ser på hvad man kan få i kommision, en cd koster typisk £10 i UK og hos Play.com får du 4% af dette, så der skal sælges mange CD'er for det er sjovt. Hvis dine brugere så vælger at downloade musikken istedet, så ligger kommissionen på 1,5%

Se dette blog indlæg fra en af de helt store affilaites i UK - http://www.here.org.uk/2009/01/so-how-much-money-did-alexandra-burke-make-me.html

Alexandra Burke vandt X factor i 2008 og var nummer 1 til jul med hendes version af Leonard Coens hallelujah som i øvirigt er meget bedre når Jeff Buckley synger den - Du kan høre sangen her - http://www.youtube.com/watch?v=bsuXbkrA_AQ

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 13:24

Hej Jakob,

Dét med at opbygge siden i etaper vil helt sikkert være relevant for mit vedkommende. Jeg har et ret klart billede af, hvordan jeg ønsker, at websitet skal se ud og fungere på nuværende tidspunkt, men det har også hele tiden været min hensigt løbende at udvikle siden yderligere med henblik på at optimere indtjeningen i takt med, at jeg bliver klogere og forhåbentligt ser flere nye muligheder. Også derfor at jeg vil opstarte flere forskellige sites med tiden, så indtjeningen løber op, og jeg kan vurdere, hvad der bedst kan betale sig.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 13:30

Nillerrune, dét er også noget af det, der kan bekymre mig lidt - at indtjeningen ikke er bedre, eftersom cd'er og downloads egentlig er ret billige. Men jeg er nødt til at afprøve conceptet. Om ikke andet så er det, hvad det er: en bi-indtjening ved siden af mine andre kommende sites og min tekstforforfatter / reklamevirksomhed.

PS! I øvrigt helt enig: Der er ingen, der overgår Jeff Buckley's version af Hallelujah. Den er gåsehud-fremkaldende! Smile

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)