Det er også en del år siden at der blev ændret på den sidst og i dag er han nok rimelig ligeglad med hvordan den ser ud |
@Thomas
Jeg tror det vil være en rigtig god ide, hvis du kigger på mulighederne for at l opbygge siden i etaper - Især når den handler om et emne, som du ved meget om. Man kan meget nemt ende med at lave noget, som folk "burde" være interesseret i, men er rigtig svært at få dem til at læse om, da de simpelthen ikke ved/forstår, hvor brugbar ens side er.
Når du brænder for musik, så er det perfekt at lave en side om det. Det er bare vigtigt, at du er opmærksom på, at jo mere arbejde du har lagt i siden inden den kommer online, jo mere risikerer du at skulle gå tilbage og lave om.
Jeg ved ikke nok om dit projekt til at vide, om ovenstående er relevant for dig, eller om det er det rene nonsens.
Det er dog baseret på nogle dyrt købte erfaringer jeg gjorde mig, inden jeg begynde at tjene penge, og jeg har set rigtig mange nye affiliates ende med at miste motivationen fordi de brugte utrolig lang tid på planlægning og design, og der derfor går lang tid inden de kan se nogen form for resultater.