Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil flytte til Dubai.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 8. Dec 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen,

Jeg trænger til at komme udenfor landets grænser, og vil meget gerne til dubai. Har boet i USA for et par år siden med stor tilfredshed, og Dubai minder på mange måder om USA.

Mit spørgsmål lyder på følgende:
Jobmuligheder i Dubai?

Forventning til lønning.

Jeg er selvstændig her i Danmark. Hvilket jeg forsat vil være. Men hvordan skal det håndteres rent skattemæssigt?

Håber i kan hjælpe.,

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 220
Skrevet kl. 17:57

Det første man vil spørge er jo nok, har du en uddannelse ? For hvis det ikke er tilfældet tror jeg ikke du skal forvente at blive ansat som andet end grønthandler eller nede i Dubai. Dubai er et af de steder der stadig lider enormt efter den økonomiske krise..

Fra Odense
Tilmeldt 8. Dec 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 18:25

Ja, har uddannelse. At få et job dernede er mindste prioritet. Har tænkt mig at kører firmaet i Danmark samme tid.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 18:37

Er der noget desideret at alve i dubai andet end butiksansat, picollo på hoteller og/eller bygge bygninger?

jeg har den opfattelse af man skal have sit firma derfra gerne med konsulent job og/eller virtuelle produkter..?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 220
Skrevet kl. 23:16

Altså jeg ved fra min far, at IBM har et stort kontor i Dubai, så mon ikke andre internationale koncerner har en afdeling placeret dernede. Men som vi snakker om ansætter de jo folk der har specifikke kompetencer inden for IT, økonomi, logistik eller lign.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:10

Skat og Dubai er vist to ting, som ik har den store fællesnævner ;D

Fra København Ø
Tilmeldt 16. Jun 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 00:25

Måske har du allerede hørt til de knap så pæne historier om Dubai, men hvis ikke så læs fx denne artikel

Ikke for at tage modet fra dig, men blot for at give dig mulighed for at tage alle overvejelser med i din beslutning. :)

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 09:01

Hvis du flytter til Dubai eller et andet land og stadig har en virksomhed i Danmark bliver denne begrænset skattepligtig i DK. Forudsætter dog at der kan siges at være tale om et fast driftssted. Er arbejdet i virksomheden koncentreret om din person så vil virksomheden umiddelbart flytte med og i modsat fald er det ikke svært at flytte den. Har du andre til at køre virksomheden for dig er det noget andet.

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)