Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste placering af blog

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Sep 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er ved at planlægge en blog, men er i tvivl om placeringen i forhold til SEO.

Jeg er amatør fotograf og har en hjemmeside dertil. Jeg vil starte en blog med et dagligt indæg om fotografering.

Men hvilken placering vil være bedst i forhold til at give mest SEO til min hovedside?

Vil det være www.marcobjensen.dk/blog (hvor jeg dog har en blog i forvejen som skal flyttes)

eller en mere sigende mappe som marcobjensen.dk/fotograf-tanker (et eksempel, bliver ikke titlen på bloggen).

Eller er det bedst at placere bloggen på et nyt domæne, fx www.fotograf-tanker.dk og så linke til min anden side?

Håber nogle har nogle gode inputs.

På forhånd tak
Marco

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:22

hvilken side kender folk dig fra?

Det er næsten altid bedste at placer bloggen det sted hvor folk kender dig fra .

Det er langt svære at søgeord optimere på flere forskellige domæner ,

Jeg synes vidste du køber dette domæne , synes jeg duskal  skrive en lidt kort tekst om dig selv og linke til din hjemmeside ,

Domænet fotograf har en lille SEO værdi i søgeord optimering , med der er mange ting du kan gøre med nuværende siden f.eks. dette

links til siden

Overskrifter h1

Mere tekst på siden

flere forskellige titler den der findes på google

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 25. Sep 09
Skrevet kl. 16:50

Tak for dit svar. Jeg synes dog at du går lidt rundt om svaret.

Jeg forstår ikke hvad du mener med hvor folk kender mig fra?

Mit spørgsmål handler om hvor jeg på www.marcobjensen.dk får bedst udnyttelse, i forhold til SEO, med placeringen af min blog!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489