Hej Der findes jo et utal af websites på internettet der hævder at man kan tjene en milliard kroner på en uge. En af dem der dog virker mere seriøst er Forex trading. Er der nogen der har noget erfaring med dette?
Mvh.
Thomas :) |
Forex
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
- 1
De lover dog heller ikke noget så vidt jeg kan se, men de gør det meget nemt at handle med de forskellige værdier. |
Har aldrig hørt at nogen forærer en god forretning væk !! Så alt det med at tjene en million for en mindre investering/indsats … er typisk en omgang ”snot” … Hvis jeg f.eks, kunne købe et parti varer for 10.000 og sælge dem i løbet af nogen måneder for 1.000.000 – og komme ud med et overskud på 950.000 i alt .. så ville en sådanne forretning jo nok ikke blive udbudt til hverken 10.000 eller 100.000 !
Glemt alt om disse ”gode ideer" … det skulle da lige være hvis du selv får den - ellers hedder opskriften "klø på"...... Derfor kan det godt være at Forex Trading har et tilbud/produkt som passer til dig - men regn nu heller selv lidt på tingene - og se om det også hænger sammen i din verden. |
Hej Ja, jeg ved at alle de der med at blive super rig, lynhurtigt skal man holde sig langt fra.
Forex trading er mere et begreb, og ikke et firma. Det handler om handel på Forex, dvs. handel med valuta.
Der er nogen der tjener ganske fornuftige penge med det, så jeg vil blot høre om der er nogen her på forummet der har erfaring med det.
Mvh.
Thomas :) |
Hej Thomas Det er bestemt muligt at tjene penge på Forex (handel med valuta), men der er naturligvis risiko ved handlerne, Især fordi du kan arbejde med "gearing" af dine penge, så selvom du ikke indskyder et stort beløb kan du alligevel tjene på udsving i valutaen. Du kan måske sammenligne det lidt med atikehandel, hvis du er god eller måske heldig kan du tjene penge, men du kan naturligvis også miste det indskud. Så en god regel er vel at man ikke skal satse mere end man kan tåle at tabe Prøv evt. et af de mange sites som har en demo-udgave, så du kan handle fiktivt og teste softwaren. Mvh. Morten |
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)