....fair nok. Nogle gange! Håber det var bedre. Er ikke ude på at starte en ordkrig, men manden havde faktisk en pointe, og personligt ville jeg blive skidesur over at få smidt tudekiks i hovedet! God dag til dig også. Michael |
Denni Pultz Gottfredsen:Martin Thorborg:Bare til info, så er det helt op til udbyderen om bud skal være åbne eller lukkede.
Hvis man kun konkurrer på pris i dag, så når man ikke langt.
Jeg ville sgu nødigt have et logo lavet for 350 kr. men for dem der er ligeglade, så er det jo fint.
Det der komme til at spille en rolle, det er hvor mange tilfredse kunder man har betjent. Hvis man har 8 gange 5 stjerner og mange gode udtalelser, så kan man også nemt slippe afsted med en højere pris, så det er bl.a. der kampen skal slås.
Dbh MartinDu har ret, Martin. Men det kan jo være, at man ikke får ret mange opgaver fordi folk vælger med deres pengepung.
Det er langt fra alle der vælger med deres pengepung til den type opgave. Martin skriver det pænt som han formulerer det: Jeg ville squ nødigt.... , Og dermed også sagt mellem linierne, at man får hvad man betaler for.
MEN der kan også være dem der er gode til at designe, men ikke har mange referencer til at starte med, der er smarte og laver de billige designs for at opbygge deres portefølje.
Eksempelvis ville jeg da hellere lave 10 logoer til 350,00 hvis jeg var i opstartsfasen end at lave 1 til 3.500. Begrundelsen herfor er ene og alene i antallet at referencer. 10 logoer ude på markedet af god kvalitet er bedre end 1, for folk snakker. Og det er efter man har bevist sit værd utroligt meget nemmere at forhøje eller fordoble prisen. Jo bedre man er i forhold til pris, des flere opgaver får man.
Desuden m.h.t. åbne og lukkede bud. Så er der da ingen grund til at skjule noget. Ens pris, på den type opgaver, kan altid forklares med udbud og efterspørgsel. Men hvorfor skulle en tidligere tilfredskunde beklage sig? Det er oftest kun utilfredse kunder der beklager sig